Aku tak kisah spend beratus beribu untuk family aku. Tak berkira se sen pun. Tak harap pun orang balas balik. Tapi tolong la hargai. Tolong la. Penat sangat aku ni
Jaga anak anak kita. Jaga rumah kita. Masak pun kita. Apa lagi yang aku tak buat. Benda senang je mintak buatkan tapi kenapa payah sangat tak tahu la. Janganla cakap benda ni kecik punya hal. Kalau dah selalu jadi benda yang lebih kurang sama siapa boleh tahan. Penat la
Dah takde rasa apa apa. Penat. Terlampau penat.
Bukan taknak jadi isteri@mami yang baik. Dah cuba. Tapi orang tak nampak. Kita bagi macam macam bukan nak dapat return yang sama. Tapi mintak dihargai.
Tak mintak duit,emas whatsoever pun. Entahla
Ka sebab banyak sangat?? Sikit2 bang tangkap sat. Bang rekod sat. Bang ni. Bang tu. Bang bang tengok tu, rekod sat. Cepat2. Naik semak la kawan tu. Apa kata ang beli tripod ja lepas ni.