Dulu time sekolah, nak sangat cepat2 besar. Sampai la ada org cakap "jangan cepat2 besar, nnti kau rindu jugak" and I instantly say never.
Look, i miss my childhood now. No commitment, no worries, lots of friends..
My bad habits is bila aku start terasa hati dengan seseorang tu , mood aku cepat berubah dari gelak/happy terus jadi diam and rasa nak jauhkan diri dari seseorang tu tanpa bagitau kenapa.
Siapa ada rasa sama macam aku rasa?