Rasa taknak bangun dah bila duduk kerusi ‘malas’ ni. Dulu dekat kampung mesti ada satu 🥹
Sekarang dah upgrade lagi selesa. Balik kerja kaki badan otak penat dapat duduk dekat kerusi ni smbil layan movie syok teruk!
Ni kerusi ‘malas’ tu 👉🏻 https://t.co/bKmoKT2n7S
Lepas kahwin aku faham. Takde orang sayangkan kita macam mak ayah kita. Ye husband boleh provide dan sayang kita. Tapi nature sayang dia lain. Lebih2 lagi part kasihan.
I could clearly feel the difference of sympathy my parents vs husband.
Like husband more to comfort.
Parents more to kalau boleh dia nak amek sakit tu dari aku terus.
Tak tau cane nak explain.
REMINDER 📢
Tarikh pendaftaran PADU tutup 31 Mac 2024 ya!
Kalau korang tak register PADU, kemungkinan korang tak dapat bantuan kerajaan.
Yang mana belum register, ni cara daftar PADU ⬇️
Byk je org cantik yg hidupnya penuh dugaan dan pancaroba.
Contohnya, Puteri Diana.
Contohnya, Cinderalla.
Contohnya, Mahsuri.
Jadi, kalau ko rasa hidup ko byk dugaan, sebenarnya ko cantik.
Welcome Mac 2024.
@pelisahh HAHAHHA, yessss. Auto mengada.
Cuba lah tengok betapa manjanya I dengan suami I.
I memang jenis strong, independent woman at work and as a person.
Tapi bila I around my husband I jadi soft, manja and a bit clingy.
That’s my raw, vulnerable self yang dia je boleh tahu. 🥰
Selain muka licin, tumit kaki pon kena licin jugak. Korang sapu jer before nak tidur setiap malam, baru la cepat dapat result best! No more tumit kaki merekah and kering dah lepasni 😭😭
Selamat duit poket! So, apa lagi. Jom lah kita ber-takaful?
Boleh click link ws nisa utk nisa explain bagi u faham! Tiada paksaan 🤟🏻
https://t.co/CZmojSTUTN
‼️ TOTAL CLAIM = RM 135,165.24 ‼️😮💨
BETUL LAH ORANG KATA,
“Takaful bukanlah segala-galanya, tapi ia pelengkap dalam pengurusan kewangan” 🤍
Bismillahirrahmanirrahim, ————
Alhamdulillah! x3
Caruman bulanan beliau berjumlah RM165.80 shj
Till now, client baru mencarum dalam GETB selama 17 bulan. Bila kira-kira client mencarum tak sampai RM3,000 lagi kan?
Tapi treatment cost cover <RM130K masyaAllah! 🫶🏻🥹
Bila ada duit, bayar hutang dulu. Bila ada untung, bayar hutang dulu. Jangan main main dengan hutang, Allah cerita panjang dalam Al-Quran pasal hutang.
SENANGNYA NAK TIDUR LEPAS KAHWIN
For yeaaaars, I can only tidur while watching tv shows after 40-50mins, lepas tu I doze off walaupun the tv show is still on.
Ni dah kahwin, baru kena peluk 5 minit terus boleh tidur?????
Simpan 10 tahun sahaja, tahun ke-11 you dah boleh start dpt cash payout every year sampai umur 100! Boleh juga guna utk :
1. 2nd retirement fund
2. Tunai ibadah haji swasta
3. Simpanan jd Auto Hibah if you tak sempat nak withdraw
🫶🏻🫶🏻🫶🏻