Kalau duduk rumah sendiri. Semua bebas. Bebas buat ape saje. Yg penting kena kemas. Kena mandi on time. Etc2. Lagi senang nk disiplin anak2. Takde nk tengok org lain buat ni boleh. Buat tu xboleh. Takde2. Rindunyaa nk duduk rumah sendiri
Rindunya nk duduk rumah sendiri. Anak2 bebas buat ape je yg diorg nk buat. Messy play? No hal. Xde sape larang. Xde sape cop anak nakal tak behave. Conteng dinding? Buat nakkk buat. Ibu join sekali. Xde sape nk marah atau bebel2. Boleh cat balik. No worries.
Sepahkan mainan? Ha buat lah. Yg penting lpas main kena kemas. Ni mmg ibu tegaskan. Ni tak. Baru kluar mainan seketul dia, dh kena bebel rumah bersepah. Lompat? Buatlah. Anak sihat. Anak tengah melasak. Tengah membesar. Takde sape nk sakit dada tgk korang melompat
@meinmokhtar Lepaskan hak jagaan sis. Biar anak2 diorg duduk dengan ayah diorg. Biarkan. Kau pegi cari life kau sis! Aku baran nihh. Baran dgn jantan2 dlm hidup kau sis. Kau hilangkan diri terus. Biar diorg tuduh kau ibu x guna. Kau berguna pon dah kena mcm2. Better jadi x guna langsung
Aku x faham la umobile ni. Aku dah byar bulan lepas. Bulan ni due date 17/3. 15/3 aku kena barred and tiba2 kena byar double atas alasan bulan lpas aku x bayar. Natang jadah mana?? Abes bill statement bulan 2 tu aku bayar atas angin ke mcm mana?? Eh aku nak mencarut
Aku tak penah miss byar bulan2 bill umobile. Tiba2 bulan ni dia kata ada tunggakan. Eh sial. Dari pada rm50 bulanan. Aku byar td rm100. Eh rm50 tu kira banyak tau bagi aku! Bulan depan pon kena byar jgk. Jadahh!
@meinmokhtar Rasanya wife kau dah learned the lesson. Bincang dgn dia. And bgthu la ape kau nk buat lpasni. Dia ckp xnk pregnant lagi sebab tgh trauma. Kamon dude. Ye mmg emosi. Tolak tepi dlu emosi tu. Jaga kesihatan bini dlu. Org keguguran emosi dia lg x stabil.
@SoniaHoran__ Cari shelter kalau mcmtu . Kalau atas faktor kesihatan. Sumbang sikit duit dekat shelter tu. Jadi kucing2 trjaga. Jgn buang mcm tu je. Kesian.
Aku tgh mengah dkung si hud sebelah, preggy 5 bulan lagi. Kau selamba badak potong line. Eh nasib dpt aku yg jenis masih boleh bersabar. Nk maki lebih2 xboleh.
So tadi pegi kenduri kawen spupu mak. Ramai org. Nk amek makanan kena beratur. Alah cm tak biasa kan. Aku ok je. Yg x okaynya bila ada 3 org makcik sial tiba2 tegur org depan aku, pastu diorg 3 potong line amek makanan. Knp aku marah? Line beratur panjang gila sialll
Kes bunuh yg baru terjadi ni tiba2 buat aku seram. As tukang urut mobile spa ni kan. Keje ni pon salah satu risiko paling tinggi. Sebab kita dpt job terus terima. Minx deposit, nama penuh dgn alamat. Selalunya detail2 ni aku bg dekat laki aku. Trmasuk nombor tepon customer tu