Balik dari balai terus duduk rumah mama. Maghrib baru ayah balik. Bagitahu ayah, ayah terkejut. Nak balik ayah hulur duit π₯²π« sedihnya. Dia kata kita lagi nak pakai duit. Sedih gila
Serius. Sampai kacau tengah malam. Suruh buat itu buat ini. Yang dateline nya esok. Itu bukan kerja aku tapi aku kena cover sebab orang tu cuti sebab kelas smbung belajar
Lately ni penat sangat. Penat diri, penat fikiran. Tapi tetap nak nampak kuat. Semua sebab kerja. Orang kata ken ada work life balance. Tapi jujur minggu lepas aku nangis dalam bilik air sebab aku terlampau penat. Even husband aku pun jadi mangsa lepaskan marah and penat
Tak semua benda kena cerita. Sometimes it's better to keep it silent. Because tak semua orang faham apa yang kita rasa. If perlu luah, then just do it. If you think pendam is the best way, go on. But for those yang always be my good listener. Thank you. I really appreciate it.
Penuhkan posting ini di timeline anda
β€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈπππππππππ
β€οΈβ€οΈππππππππππ
β€οΈπππππππππππ