@myrarosleenn@nurlatiqah betoll.. pastu bila kita pegi jogging, pastu kita upload satu gambar, ad yg kata, p jogging tapi x kurus2 pun🥲 dia x tau ke org nk kurus bkn sari jogging turun 10 kg. makan masa bongokkkk. geram aku org mcm ni. mmg la dia kurus, tapi body shaming org kalau dia cantik x pa juga😏
Tolong lah jangan buat orang rasa sedih sampai tertanya apa salah yg diaorang buat. Blaming themselves thinking they are not good enough & unworthy of love. Heartbroken is not an easy phase because we constantly question ourselves what had gone wrong.
Percaya tak? Sebenarnya dalam resume kt part maklumat peribadi tu. Kau cuma kena letak Gambar, Nama, Umur, Alamat, Status Perkahwinan and Phone number je tau. Serius sebab ni je maklumat penting yg company perlu tahu masa interview korang. Jgn letak benda tak penting. 👇🏼
“Akak tak risau sangat kalau suami dah takda nanti. Sebab dia dah letak akak sebagai penama KWSP. Dalam KWSP dia ada RM100,000 juga lah.”
“Eh kak, penama KWSP bukan pemilik mutlak kak. Akak cuma orang yang dinamakan untuk tolong uruskan duit KWSP tu nanti.”
Ever since I was 13, I’ve been excited about turning 31 because it’s my lucky number backwards, which is why I wanted to surprise you with this now. You’ve all been so caring, supportive and thoughtful on my birthdays and so this time I thought I would give you something!
Boikot je lah franchise yang scammer 2 ekor lagi tu beli dari Shuib tu. 3 franchise Bubblebee tu yang geng-geng scammer ni bukak. Gampang betul perangai cuci duit haram.
Alfatihah kepada kawan seperjuangan saya Safwan yang meninggal dunia dalam kemalangan.
Punca dikatakan dilanggar pemandu mabuk di siang hari.
Perginya Safwan meninggalkan anak dan isteri. 😢
Video pemandu mabuk tersebut di komen.
Kawan sampai kawin. Tahu suka sama suka but tk bercinta.. no commitment. Jumpa bila ada masa. Contact bila free..setia in silence, no issues, faham each other’s dreams, support each other, get married.
Kalau ada jodoh adalah. Tak berharap😊
Hari Malaysia bukan sekadar hari cuti tambahan.
Ia hari untuk memperingati kelahiran sebuah negara-bangsa baharu (new nation) bernama Malaysia.
Dan kelahiran new nation ini sedikit pun tak mudah. Malah lebih mencabar berbanding merdeka dari British.