@ImanAbdulRahim Wardah lightening liquid foundation. Selama 7 tahun bertukar guna foundation, ni paling ngam. Belum sempat cuba wardah colorfit yg orang kata best gila tu, yg tgh guna ni pun dah tahap sangat best!
i dah taktahu nak buat apa lagi. my parents dream house 75% almost done tapi alih alih kena scam. Contractor bodoh ni larikan duit 100k++. i mohon sangat viralkan muka jantan bodoh ni sumpah dah buntu. Dia cakap dia dkt kl skrg but idk...i just need some help
Kisah ‘Eskrem tak boleh sejuk’ yg buat I rasa sebak & beri pengajaran hidup.
Semalam terbaca kisah ‘eskrem’ ni. Tengok gambar, tertanya-tanya kenapa eskrem ni tak letak dlm ice box?
Rupanya... ini semua bukan eskrem yg macam kita sangka. Ini adalah penyelamat utk mereka...
Emart24 dari Korea ke Malaysia. 🇰🇷
Sesiapa yang minat makanan Korea, boleh lah singgah di kedai serbaneka Korea ni. Harga semua berpatutan😍
📍 Emart24 Bangsar South
Rasa beza sangat bila solat atas sejadah yang kita jual sendiri. Macam tak percaya right now baru start business sendiri. Terima kasih yg support, boleh tolong RT kan
Salam hai semua!
Boleh tak kita tolong support business pakcik ni? 🥺
TOLONG RT je pn tkpe.
Ada masa I nampak pakcik ni time pagi, ada masa ddk bawah panas terik and today sampai ke mahgrib pakcik ni berdiri tepi jalan.
Beberape tahun lepas ada tgk dia.igt dia dh lepas dri tahanan israel laknatullah.rupa-rupanya belumm.Allahu moga Allah lindungi dia dalam tahanan.tgk la keadaa muka&tgn dia🥺🥺🥺
#SaveIsraa#VisitIsrael
kita mungkin tak boleh tolong lebih.tolong rt pun dh okay
Assalamualaikum.
Mak saya baru meninggal dunia sebentar tadi. Saya mohon doa kalian semua agar roh mak saya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. InsyaAllah.
Innalillahi wainnalillahi roji'un.
Kalau benda tu baik utk kita, Tuhan takkan ambil dari kita. Takkan. Sometimes we are the cause of our own destruction. Kena ajar hati untuk redha, untuk terima yg perancangan Tuhan tu sebaik baiknya. Perancangan yg sempurna :-)
6 tahun menanti zuriat cahaya mata keempat. Namun kesudahannya pemergian syahid..
Figura isteri, ibu, selebriti & wanita yang mempunyai keperibadian mulia. Siapa sangka, Covid-19 akhirnya meragut nyawa beliau..
Semoga tenang di sana Siti Sarah. Al-Fatihah..