@haniaxhot@Cuck0ldSwingerr@CuckList1 Its Not lifestyle Bro, Its Namard Style jab kisi ka husband namard ho jata hai aur uska khara nhe hota tu uski randi biwi ko tanda karne k liye aur khud ko ragra dene k liye usko phir pesh karta hai, Tention na ly bhai Kabar ka azab apko es life style ka sahi tarike wala saza dga
@FTCplKpk1 Mein tu Allah Pak Khas saza dega umar bhai Jahanum mein sarna phir kehna k personal life thi, Tum jese loago ki wajah es pakistan mein zalzalay aty hai zinakar loag
@FTCplKpk1 Oh Madam Zani aur Zania ki konsi personal life hai? Pora twitter es gand se bhara para hai jo threesome karrhe hai husband ka apna lund khara nhe hota Biwi ko nangi karta hai, Zani Zania ko Allah Pak es duniya mein bhi zalil aur ruswa karega aur kabar ka azab alag hai aur Akherat
@Sofia_0071 Haha Kahani achi bana leti ho lekin masla yeh hai k youthiyou k elawa koi yakeen nahi karta hai es liye itna mehnat karne ki zaroorat nhe hai 😂🤣
@Sofia_0071 Hahahah sirf social media pe bhonkna koi sabot mat dena, hawai firing karna, Tum bhi hawai firing apne posiiiii ki tarha kar rhe ho jo hawa mein kharaj horhe hai koi zyada nuksan nhe de rhe loago ko lekin apne ghar walo ko smell se tabah karhe ho 🤢🤮🤣😂 We love aur Pak Army ❤️
@Parizaad_reborn Hahahah Bhai saab kiu Nawi naweli Dulhan Lady diana thi ya kohe kaf se aye huwi Hoor pari thi? Islamabad bhara para hai hooro se, tumare jhoot k hath pao nhe hot, jhoot esa bolo k dosra band yakeen karay
@noor_couple Haha pehle hira mandi hoti thi ab har ghaleez hiv couple ny hira mandi wala kam sambhal liya apne apne gharo mein, kiya ghalazat ki nasal tu bhar rhe hoge enki 💩
@AmnahFirdous @jannat_khaalid Haha beta baghair chocolate k lagao , lekin throat Cancer k liye bhi ready rahu phir ilaj karna shifa international mein 😋😂