Aku nak yg mcm ni tapi belakang trim nipis & pandek. Depan je panjang. Dah tua ni rambut x brapa lebat dah. Sekarang ni pendek tapi maybe lagi 3-4 months dia akan jd gini. So aku nak potong bagi sebijik mcm ni.
Mind aku ni 24jam berckap..aku nak luah dlm ni tapi rasa mcm x appropriate ja. Aku ni perempuan suka rambut boy style. Nak rambut panjang kat depan tapi bila potong kat kedai terus x kena jd pendek gila. Nasiblah rambut aku ni cepat panjang.
Dah tua2 nak menopos ni mmg mood sgtlah fluctuating. Pagi ok, tghari down sampai petang..then malam ok balik. Pagi ni plak rasa nak nangis xde sebab..ya Allah susah betul jadi perempuan kan?harap banyaklah pahala kesabaran aku dgn diri aku sendiri.
I don't even know why people act as if BTS makes good enough music to win a Grammy. Bruno Mars is literally Filipino and a multiple Grammy winner. Likewise, Bad Bunny is Puerto Rican and has won multiple Grammys too. BTS just makes shit music. I don't know how they expect to win a Grammy with those kinds of songs.
Percayalah kalau kau x kedekut dengan isteri anak2 mmg akan murah rezeki.bagi je kalau wife mintak.doa dia akan mengiringi setiap hidup kau setiap masa. Bersyukur aku dapat suami tak kedekut.rezeki dia pun makin murah.
Lepasni kalau kau naik gaji, jangan sesekali bagi tahu bini kau. Orang jenis tak bersyukur ni akan sentiasa rasa tak cukup. Dia cakap 500 tak cukup sbb dia tahu kau gaji besar, dia dh siap buat kira2 dlm otak dia hahsh
500 tu nanti dia buat simpan je, tpi kalau pergi makan, makeup, skincare, cod parcel dia akan guna duit kau jugak.
Entitle sungguh. Kalau duit dia tahu pulak tamak, suami tak ada “hak” katanya. Tapi kalau duit suami, kalau boleh nk kikis kaw kaw
Kalau kau tak nak bagi duit pulak, nanti dia akan buat ayat sedih guiltrip kau, cakap “happy wife happy life”, so hati-hati la
You deserve to enjoy your hardworking money too.
Rupanya principal tu hairan aku & somi didik anak3 aku mcm mana sampai diorang 3 semua cikgu2 sekolah sayang. Rasa mcm nak bangga tapi xdelah bangga sgt sbb semua tu atas izin Allah. Yang aku boleh pastikan is setiap kali makan mesti aku borak lama2 ngan anak3.
Yg pasti kasih sayang ayah diorang kena cukup supaya diorang x seek kasih sayang jatey lain. Bila dah masuk uni aku bg kebebasan nak berkawan. Biar diorang pilih jalan hidup sendiri tapi aku bgtaulah setiap pilihan tu kena pikir pro & cons.