@frhwhdhabubakar akak kan memang borak dengan semorang dulu hahaha tapi ye ah tu now teringat memang mcm one time penah โrapatโ dengan dia. belum kawin! busy ride hahaha akak friends dengan dia kat fb rupanya
@frhwhdhabubakar rasa macam sorang tu je amirul mukminin kat sekolah tu. dia macam kadang pendiam kadang banyak cakap hahaha taktahu pulak dia penah buat benda benda creepy gitu. entah mana lah dia sekarang eh
memang orang yang rasa dia kaya ni perangai lain macam sikit. kawan i penah bertunang dengan lelaki yang family dia acah kaya. putus tunang sebab lelaki tu curang, pastu ada hati parents dia mintak pulang cincin. dah lah emas 835 je
Wehhh ni sumpah parah gila tolong ah baca hshshs
[CC] My bf and I plan nak kahwin next year so kita plan kenal parents masing2 dulu. Parents dia nk jumpa kat steakhouse time new year haritu. Pastu i end up kena bayar weyh sbb bf I tak gaji lg. Bf I bayar balik pun half je.
Dahlah parents dia yg nk makan steak. Bawak pulak satu keluarga. Total 6 orang tu order steak. I sorang yg tak makan.
Parents I ajak bf I mkn steamboat Johnny's pun bapak I yg bayar. Mak I siap belikan dessert utk dia bawak balik bagi family.
Kadang2 mak dia ajak I coffee then expect I bayar gak. Parents dia jauh lebih kaya drpd parents I. Kereta diorang semua conti.
I perempuan tau Fel bukan lelaki yg nk kena tanggung anak dia. I tahu nnti after kahwin mmg duduk asing, tp idk lah.
Followers u ada tak jenis parents in law macamni? Apa experience diorang after kahwin eh? Is it worth it utk teruskan? โ https://t.co/nNmwACrNUw
simple. let them explore things. kita akan rasa susah dan penat bila kena limitkan things yang kononnya bahaya, tapi eventually replace dengan benda lain yang sebenarnya lagi bahaya
Reply/quote tweet ini dengan useful parenting tips untuk bantu parents2 junior macam aku menempuh alam baru dengan lebih lancar dan mudah. So far dok tengok video-video youtube ja ni cuba consume knowledge sebanyak yang mungkin. Please feed us moareeeee
before getting married, our mutual agreement was to terima baik buruk each other seadanya but never to tolerate curang takkisah which side yang buat. the first time it happens will be the last goodbye
Korang kalau husband sekali curang terus decide nak cerai ke? Ke bagi peluang? Kita tengok yang berani angkat kaki ni cuma orang yang ada kerjaya jeโฆ. (Tanya je tau)