@naejgadz haha namerisi tungod sa 365days hahaha… pero what if moagi sad sa feed niya ang naa sa fb nga mga mafia short drama haha MAs wild pod raba di madala gyd🤣🤣🫠🫠
@REALTORFYANGZPH ahh, mao diay sa shoot gilamon gyd nimo wagyd lung e.. ohh unya sa mga fancam aguy kita gyd mig kamot nga niisa nga utrohon pagkiss halaa unsamani okay pata seph! 🤣🤣🤣