last-last i print sticker sendiri je sebab tak ada kedai yang nak tolong print sticker i 😭🤏🏻 so nanti sticker ni akan i bagi sekali dengan roti or snacks yang i bawak tau hehe 🤭 (note: the sticker's design is from pinterest)
⋆˚࿔ giveaway for AquaFlask Function for Every Fun x PondPhuwin 🧡🤍🎧⋆˚࿔
msian only 🇲🇾 and can meet at phuwin mizumi event, sunway pyramid (6 sept) !
♡ PondPhuwin Space Soul-dyssey Concert Poster x 1
how to join:
• ❤️+ 🔁 this post
• reply anything using
𐔌 PPP FAMILY AQUAFLASK #AquaFlaskxPondPhuwin 𐦯
• 1 winner will be selected at random
wishing everyone the best of luck ☘ ⋆.˚
tak sekarang ni freebies dah settle, OUTFIT TAKDE LAGIIII stresss not like i won and dapat amik gambar ngan phu tapi nak la jugak ikut dresscode buat raso ii vibes tapi stress kenapa baju aku semua warna gelap wdym i dont hv any cute soft blue/white outfit langsung??
@yolobichass from audience punya perspective, i think takde la rushing sangat jugak. the winners sempat hi kat dia and tunjuk pose diorang nak. and staff pun takde la menekan sangat suruh cepat (tapi ni from my perspec la, idk if the winners rasa laju ke) BTW GOODLUCKKK
tengah fikir macam mana nak approach orang for trade and bagi freebies hmm as much as im excited nak jumpa my new moots and winnies, tapi kitonyo introvert parah 😭 tapi excited faham tak 😔
everytime i nampak orang tweet freebies phuwin ahad ni, tangan ni laju je nak reply ajak trade pls tak kira pun setelah semua trade yang dah ada sebelum ni, berapa banyak je lagi full set freebies i yang ada 😭😔