Last year same month na admit si cailly tas karon kay gidala napud hospi kay lge na trauma na us karon raman siya ulit gilagnat on and off pajud for 2 days πππ ako nalang magsakit bi huhu
Pwede ako nalang mag sakit Lord ? Ayaw lang si Cailly π maskin unsaon ug amping sa bata ba grabe huhuhu naa man guro sumpa kay Cailly ang july oy yawaaaa
Lagot jud kaayo ning mga relatives na magbuot sa imong kinabuhi nu? Hahahahha i compare pa ta sa akong pinsan na IE kay naka take na daw ug board π hahahaha ayaw paila na bobo ka te kay ang IE dili na board course te hahahaha bwesiiiiiiit