Baru tahu jika seorang wali jatuh fasiq seperti makan anak tak kira anak lelaki atau perempuan. Even tiada penetration because the father is a fucking pedophile boleh gugur status walinya lebih lebih lagi ayahnya seorang
suami poligami = hypersex (daughter said).
Faham.
Which is why my dark empathy exist. Selagi my side of that tak keluar. Everything will be find. Kuat memang kuat tapi ada side aku kena jaga diri aku or else kau tengok aku macam orang psycho suka tengok manusia mati.
My pain is fucking real walaupum aku nampak ok macam datang daripada keluarga yang chill. Aku belajar sendiri kebaikan walaupun no one’s fucking taught me well. Aku juga humble kan diri aku. Cus my family is fucking berlagak padahal family bonding fucking lack.
Jangan ada anak kalau tak reti nak didik anak. Even kau ada anak oku, jangan abaikan anak kau yang normal. Pesanan daripada seorang anak yang datang daripada yang jaga anak oku diorang yang salah satu masij hidup. Masa sakit pun diorang selfish. I said what I said.
That’s why I said, I dont have a good parents. Masa aku kecik aku takut dengan semua orang even kakak aku sendiri pun ada laa walaupun 50%. To think back aku kesian diri aku asyik ketakutan sebab tu bila dah besar semua orang takde, even sunyi aku tak takut. Aku tenang.
This was me. Sebab benda yang aku takut is my parents aku. Tau nak cari salah aku tanpa didik aku dengan betul ingat aku ni bijak macam my kakak ke? Kerja diorang marah marah marah and then abai. Who’s the bad parenting here?
Sometimes to think back, I shouldnt be try hard on anybody validations cus I’ll end up hurting myself more. It’s I’ll try to balance things out and heal myself more.
Johor’s problem is not Singapore bro, it’s that Jgovernment that approved in Johor’s fault. Bad in planning whatsoever. That’s why the road are clearly still narrow down with 2 lanes and the particular Ms wants the opposition party to won the entire area. Ye ye ow state.
If only I met someone earlier like this, I’m originally not a overthinker I’m basically a person always explains everything. But sensitive, Yea I am. I just want anothet person gentle with me not me gentle with them. So far takde yang macam ni even I’m fucking married.