@theleighmilne Hi,Thank you for bringing this to our attention. Weโd like to take a closer look and support you further. Please FOLLOW BACK and send us a DM with your Booking number and any additional details, and we will review this with you right away. *Bianca.๐
We are sorry for the inconvenience caused.Kindly follow back and DM all your concerns and reachable number for our support team to reach you and solve today.
We are sorry for the inconvenience caused.Kindly follow back and DM all your concerns and reachable number for our support team to reach you and solve today.
@AsdaServiceTeam
Oldbury has the same issue each time I use click and collect. Iโve been here 20 mins ! Called the helpline. They said we are on the way and still nothing !
@AsdaServiceTeam
Oldbury has the same issue each time I use click and collect. Iโve been here 20 mins ! Called the helpline. They said we are on the way and still nothing !
We are sorry for the inconvenience caused.Kindly follow back and DM all your concerns and reachable number for our support team to reach you and solve today.
We are sorry for the inconvenience caused.Kindly follow back and DM all your concerns and reachable number for our support team to reach you and solve today.
@AsdaServiceTeam
Hi Just doing my online order, ordered comfort fabric conditioner ( 80 ) washes, Website showing price at ยฃ4.
Why when added to my order is it coming up at ยฃ4.40???
@AsdaServiceTeam
Hi Just doing my online order, ordered comfort fabric conditioner ( 80 ) washes, Website showing price at ยฃ4.
Why when added to my order is it coming up at ยฃ4.40???
We are sorry for the inconvenience caused.Kindly follow back and DM all your concerns and reachable number for our support team to reach you and solve today.
Hi @AsdaServiceTeam - if you can't answer this, at least give me a phone number so I can see if anyone there can be more helpful. I had a response from someone called Deborah but wasn't sure if that was a real Asda link. Thanks.
Hi @AsdaServiceTeam - if you can't answer this, at least give me a phone number so I can see if anyone there can be more helpful. I had a response from someone called Deborah but wasn't sure if that was a real Asda link. Thanks.
We are sorry for the inconvenience caused.Kindly follow back and DM all your concerns and reachable number for our support team to reach you and solve today.
We are sorry for the inconvenience caused.Kindly follow back and DM all your concerns and reachable number for our support team to reach you and solve today.
Really disappointed
Placed an order and 21 items were missing. Customer service told me to wait 3โ5 days for a refund while I have to pay again to replace the items
ยฃ8.99 delivery fee refunded and only ยฃ5 compensation
Order clearly wasnโt checked before it left @AsdaServiceTeam
Really disappointed
Placed an order and 21 items were missing. Customer service told me to wait 3โ5 days for a refund while I have to pay again to replace the items
ยฃ8.99 delivery fee refunded and only ยฃ5 compensation
Order clearly wasnโt checked before it left @AsdaServiceTeam
@xmaseveevil1 We are sorry for the inconvenience caused.Kindly follow back and DM all your concerns and reachable number for our support team to reach you and solve today.
@asda this isn't good enough. I now have 40 tins of milk I can't use. The drivers won't take them back. Today, I got snowballs, which I hate. I ordered 2 expensive Indian kormas, and got masalas, which I can't eat, due to acid reflux. I haven't had the heart to look at the rest.
@asda this isn't good enough. I now have 40 tins of milk I can't use. The drivers won't take them back. Today, I got snowballs, which I hate. I ordered 2 expensive Indian kormas, and got masalas, which I can't eat, due to acid reflux. I haven't had the heart to look at the rest.
@AsdaServiceTeam I was wondering why do you not issue fines for those who park in family parking bays like for disabled? This morning I saw from two seater Porsche to builderโs car everything in the family bays, but a single empty space. I got an 18m old!
@AsdaServiceTeam I was wondering why do you not issue fines for those who park in family parking bays like for disabled? This morning I saw from two seater Porsche to builderโs car everything in the family bays, but a single empty space. I got an 18m old!