@MrSandeepPhogat Phogat bhaisahib unpad wali baat mat kero log aapko wo Bhutia baba ..... Bol nahi rehay hai , tou zabardasti bulwaogay , aisay sawal mat poochay , nahi to tumhara bhi rahul gandhi ban jayega ... Apni issazt apnay hath may hoti hai ....
@TheIncNews Dil pe haath rekh ker tum apnay aap betao ke sach kya hai ,
akhree baar Paisa kab beda tha tumhara ,
kyo apni zindagi kherab ker rehay ho INC may
bachhay Kon palega tumharay ,
ye INC wale zarurat pednay per bhag jatey hai , bhookay merogay .. socho....
@puji1110 Leader ???? , please explain what is he leading for the country ......... Chatukarita ki bhi ek haadd honi chahiyee ji , agar rahul nay 10 din baad doobna hai aap tou uday 4 he din may dubanay ka koshish ker rehay ho , jeenay do usay chaar din ka ganda nasha aur kernay do usay .
@ravish_journo Aap say better hai wo log , aapnay exit poll bhi kiya per kya fayda , apna kaam aap jaari nahi ker saktay , per doosro per ungli uthana hai , wo log apnay aap ko bechtay blnahi hai chand sikko kay liye aapki terha . Isliye chati thook ker baat kerray hai and log suntay hai ,
@kesari_uk@RahulGandhi This comic face , and LOP do not go together , just look at him his beard is so unruly ...yak ...how does he eat food .... So unhygienic he looks .
@NewsSChaudhary Kaisa sawal hai , ur years of experience as a reporter or journalist has just gone down to dogs , very disappointed in you Sandeep ji ,