Jangan telan emosi, manage your emotion. Bila telan itu jadi resentment (dendam). You don't deal with your emotion and it manifest to perasaan benci baran which lead to horrible things. Abuse, cheating, suicidal thoughts. A good man seek help so tak bahayakan diri & orang lain.
Gais, ada makcik perlukan bantuan!
Bekas cleaner office mak i, she’s old now, alone, and dah tak boleh kerja cleaner atas faktor usia. Pastu rumah sewa dia yang sebulan RM50 haritu kena banjir & rosak teruk.
Bukan fans aaliyah tpi sumpah ini jahat bgt, bayi yg gak punya salah apa apa dikatain begitu
Cape bgt jadi Aaliyah dari sebelum nikah sampe punya anak aja masi dihujat😭
Pundeklah beban kewangan.
Tender helikopter RM16 bil (entah sapa² madani bagi) tak beban?
RM4.48 bil tender 5g bagi YTL tak beban?
RM892 mil tender NIISE Heitech Padu tak beban?
Nak fund sekor kesihatan tiba² jadi beban kewangan. Inheritance tax suruh buat macam² alasan bagi.
This is very classist. Orang kurang berkemampuan bukannya mintak rumah banglo pun cuma ruangan yang selesa untuk raise a family. 700 sq ft is very tiny, min should be 1,000 sq ft. kesian anak-anak zaman sekarang nak berlari main kejar dengan adik dalam rumah pun tak boleh.
@aswaliaaa X nak reply coz this is women's issue. But since men r mentioned,
Never thought this is an issue. Regardless of color, it still is beautiful. Janji jaga kebersihan, kesihatan.
I'm sorry for laughing but if you understand SEA people skin and pigmentation, area gelap sebab terlindung is normal. Kenapa nak malu ko ingat bahagian groin lelaki warna sekata ke? Lelaki kadang2 leher pun berkerak 😭