Saudi Arabia set to bend its marriage law to allow Cristiano Ronaldo to live with his partner, Georgina Rodriguez
Saudi Arabia marriage law forbids couples that are not married from living together
Mcm biasa side effects termasuklah jadi zombie yg sentiasa lapar.
Apeni ni mesti agenda Ismail Sabri sabotaj I nak kurus 🥲 mereka dah lama rancang, I yg lalai.
[Pascabanjir] P Palanivelo,62, tidak dpt menahan sebak.
Rumahnya, kandang kambing dan reban ayam ternakannya hancur dihanyutkan banjir dan puing kayu di Kg Sri Telemong, Karak.
Tiada apa yg dpt diselamatkan kecuali nyawanya dan keluarga. @501Awani#Banjir2021
Janda Baik adalah salah satu tempat perlancongan di negeri Pahang. Tapi sayangnya sehingga kini kerajaan Negeri tak berbunyi langsung utk baik pulih apa lagi nak bantu pengusaha chalet kat sini. Mostly yg terkesan adalah pengusaha chalet kecil & kedai makan. Yg bukan tauke besar
[BARU DITERIMA] Ketua Polis Negara sahkan korban akibat banjir di seluruh negara meningkat kepada 50 orang termasuk tiga kanak-kanak dan dua lagi masih hilang setakat 1 Januari. @501Awani
@PDRMsia Di traffic light berhadapan Saville dan Klinik Hasmawati Wangsa Melawati, ada peminta sedekah warga asing dukung budak moving from car to car. Not even sure if it is her son.
https://t.co/NfcDJrLtcl
I create google form (paid for RM50 for this domain darurat banjir resQ )
So we could have better list and informations. Sorry baru ade unifi.
Tolong RT. let me know kalau nak jadi collaborators untuk managing the information kalau ade dah selamat.
Abang Azwan ni datang dari Melaka bawak bot dia turun bagi bantuan dekat Shah Alam pagi tadi lepastu dia turun backup Puchong, and sekarang dia nak ke Sri Muda pulak untuk bantu mangsa disana.
#unsunghero#rakyatjagarakyat
Pakcik makcik kat fb flex pasal not knowing a thing what youngsters nowadays are all about. I mean, if you’re in the education field where you deal with mostly youngsters, that is not something to flex about right? Dah jgn sc ni bwk ke fb plak. Mende kat Twitter habis kat Twitter
Kecoh apeni pasal tutor mcplus grooming? Serious ah sbb dia bahasakan diri abah? Ghisau plak dah i kadang panggil students “yang”. Tapi ingat ya sayang tu dipanggil dgn ketap gigi dan mata mengecil like “yanggggg” camtu. Boleh ke tak niiiiiii di zaman iniiiii.