Sebenarnya i datang sini sebab nak makan nasi ayam dia.... tapi tak sangka mee kari pun sedaap!!
Pergi lah try. Especially kalau korang pencinta nasi ayam. One of the best 😭👍🏻
Dr Halina kawin dgn sheikh muszaphar masa umur Dr Halina 30.. tengok Allah rezekikan dorang ramai anak. Stop takut2kan org umur 30 yg belum kahwin / belum ada anak. Always be kind with your words, you never know what people are going through..
@_Ezatyasri Wahhh alhamdulilahh, laaa sophea nk tumbuh gigi ye awak nya. Risau mama awak tau awak tk makan. Heheheh alhamdulilah dia ada selera balik 😘
Like I said before, you kena duduk dalam circle yang boleh bagitahu you "kau tak sepatutnya buat macam ni, ni salah" "Jangan buat macam ni tak baik weh" Bukan duduk dalam circle yang sentiasa puji you, kita memang suka kena puji, tapi benda tu lama lama makan diri sendiri balik.
This for kaum hawa,
marry a guy who speaks good words to you even he's mad at you. the best partner is when he is angry
he won't insult you because he has much respect to you & do not want lose you in a simple arguement
Dah malas nak fikir apa yang orang cakap. Kurangkan sifat nak menjaga perasaan orang lain. 2024 ni tahun kita kesian kan dekat diri kita je. Prioritising yourself is not selfish, it is self-care.
Sad but true,
semua orang ada rasa instinct. kita tahu siapa tak suka kita. kita tahu siapa pura pura suka kita
sebenarnya ni bukan negative thinking. but the vibes that they show. obvious sekali. that's why jauhkan diri is better