Gelagat anak-anak tengah seronok main dekat luar, sekali ayahnya pulang dari meniaga.
terus menolong ayahnya dengan ikhlas disertai gelak ketawa mereka adik-beradik, well raised ๐๐ฏ
Bila pergi Oman hari tu KA diberikan peluang untuk collab dengan content creator terbesar di Oman. Yang buat terharu sebab kami share background yang sama. Beliau seorang mechanical engineer, buat content memasak, dan ada bisnes makanan sendiri. Ini kisah Chef Ahmad:
Astagfirullahaladzim...
Bongkaknya lah dia. Baru Allah uji sikit je. Bontot kereta dilanggar.
Betullah pakcik tu salah, langgar kereta kau.
Kau boleh kan terus report balai, claim ajelah insurans pakcik tu. Apa masalah sampai tergamak cabut kopiah pakcik tu & buang ke bawah?
9. Kaji negara yang korang nak pergi tu
- Study pasal cuaca
- Bahasa
- Transport which yang paling murah
- Harga ticket masuk
- Buat itinerary
Bila korang study nanti sampai sana tak jadi terpinga2 and lost.
I nak share tempat tempat nak beli Baju Raya yang i rasa baju dia simple tapi nampak lawa!
1. Petit Moi
2. Zefiks
3. Asikin Ahmad
4. Lubna
5. Zalia
6. Saffyna
7. Inhanna
8. TiQa .co
9. Adivaastudio
Ni yang biasa i tengok & i rasa lawa! Feel free untuk tambah.
Dulu I rasa settings camera iphone ni makin lama makin hilang colour and nampak buruk.
I found an easy edit untuk bagi gambar nampak lively. Tak payah pakai apps.
Meh I share the easy settings. Korang simpan okie! โจ