Today on 2nd June 2020, at 5:38 A.M., I'm speaking into existence.
Aku ada rumah sendiri, tanah sendiri, kereta sendiri, business yang maju, rumah kebajikan sendiri, boleh beli apa apa & bawak ke mana mana yang mak aku nak!
Bismillahirrahmanirrahim 🥰
Siapa2 yg bosan takde kerja tu, 0193034432 ni ada nombor bangsat scammer yg dok call time org dok sibuk nk kebumi abg aku konon nak tuntut hutang. Rm700 lesap. Boleh la spam call kalau takde kerja. Hahahahaha
@HobinJangHobin_ Suka2 ikut route haram. Authorized route tu bukan saja2 dibagi. Sebab ni ler. Kalau dlm authorized route takde ni, jangan le ikut pemandu oi. Benda paling takut sekali utk bhgian operation driver lori ni 😌
Tibe bos dia call klinik semalam tu suruh check kwn aku balik, esok klau tak ok, amek mc baru. Toxic gila babi 1 company construction dkat Puchong ni. Boleh ke dorang buat mcm tu? Serious. Tolong jawab
Korang, I'm asking for a friend. Kwn aku mc, aku yg hantar gi klinik semalam sbb dia mmg tak larat. Dpt mc 2 hari. Harini, hr dia call tanya "teruk sgt ke sakit u? Esok tkboleh ke masuk kerja?" pastu member aku ckp la mmg tak larat.
Aku tak tahu nak tag sape but post ni utk POS LAJU RBU/SBN N9. Tolong train budak kau jangan biar benda berat² atas tembok rumah tanpa call atau text. Gate tu boleh bukak ye bangang! Mak aku umur 63 kena angkat dari tempat tinggi tu bawak turun sendiri sbb anak² dia kerja. Cont.
Tolong la kalau ada yg kenal staff POS LAJU REMBAU/SBN N9 yg delivered brg pd time & tarikh kat gambar tu, tolong la sound sikit anjing tu. Sial betul.
Tolong la kalau ada yg kenal staff POS LAJU REMBAU N9 yg delivered brg pd time & tarikh kat gambar tu, tolong la sound sikit anjing tu. Sial betul.