Nak tahu lebih mendalam pasal Kod P0730 dan jalan penyelesaian bagi fault code ini ??
Boleh baca artikel ini untuk info lebih lanjut :
https://t.co/YamejyEnyF
Tolong cegah sebelum rosak teruk Gais !
Datang buat scan & check secara PERCUMA
Scan dulu sebelum rosak ! Tak tahu nak check dan SCAN kereta anda ?
Boleh klik link ini ya !
👉 https://t.co/UQlxzwftAv
#ScanDuluMY#MasalahGearbox#BezzaTips#gearboxcvt
“Minyak dah tukar, tapi kenapa gear masuk tak lancar?”
Korang pernah check oil cooler tak ?
Jangan main-main, benda kecil ni boleh rosakkan gearbox terus.
Nak check dulu tak kereta anda sebelum terjadi ?
Klik pautan ini untuk mengetahui lebih lanjut.
https://t.co/ob8U4Ksj5a
#ScanDuluMY#GearboxProblem#CheckEngine
Masuk gear tak lancar ?
RPM naik mninggi tapi kereta tak pergi ?
Lepastu check guna scanner, keluar kod P0740 atau P0741 ?
Kemungkinan besar itu ada masalah pada torque converter tu gais.