Ye aku mengaku memang aku ada salah, tapi kau pun kena cek balik, apahal tak pernah offer kat aku? Apahal tak pernah handover kat aku? Siol cakap aku tak pernah mintak selama 2 tahun kerja. Dafuk?
Puas hati aku, berkajang aku tulis. Selama ni tak ada yang berani tegur kesalahan kau. Aku ni jenis cakap mungkin tak sampai, kalau menulis memang yang baca sakit hati la 😂
Kalau company luar memang bye² la. Silap haribulan kes polis. Ni nasib baik company family je. Musibat lahanat. Tunggu la kau tuhan balas la nanti. Ciao