"kalo cowok provide secara finansial, maka cewek juga harus provide dalam bentuk value, ketenangan, respect, loyalty, emotional support, dan partnership."
SEPAKAATTT
Aku pernah denger dari Syifa Hadju, kurang lebih gini
"Orang yang tulus akan dikasih feeling / radar yang lebih kuat"
Manusia tulus + punya trauma dia merespon tubuhnya lebih cepat kalau ada yang kurang baik disekelilingnya.
Percaya nggak?
TÜM ERKEKLERDEN ÖZÜR DİLİYORUM
Uzun süre “Kadınlar paraya değil; karaktere, sadakate ve güvene bakar.” diye düşündüm. Fakat çevremde gördüğüm tablo ne yazık ki başka…
Günümüzde kadınların büyük bir kısmı için erkeğin karakteri, ancak parası ve statüsü varsa değerli. Dilde güven aranıyor, seçimde maddi imkân. Huzur veren erkeğe “sıkıcı”, para harcayıp sürekli eğlendiren erkeğe “çekici” deniyor.
Elbette karakteri ve sadakati her şeyin önünde tutan kadınlar var; fakat artık azınlıkta kaldıklarını düşünüyorum. Pek çok kadın bir erkeğin kendisini değil, onun sunduğu hayatı seviyor.
Bu yüzden bugüne kadar “Yanlış kadınları seçiyorsunuz.” diyerek bütün suçu erkeklere yüklediğim için özür dilerim. Bazen sorun sizin yetersiz olmanız değil; karşınızdaki kişinin sevgiyi bile maddi imkânlarla ölçmesidir.
@shy2cat_@SecretaryMika kak aku izin tanggapi yaa, in my subjective opinion, gaada standar pasti dari tubuh perempuan, kalo laki laki emg serius sama km, orientasinya gaakan mandang tubuh, tubuh juga bisa diubah kok sm pola hidup, semangatt!! rasa insecure bisa jadi motivasi awal untuk bnyk hal positif.
seporsi pengingat diri :
Barangkali yang kamu anggap kehilangan adalah cara Allah mengosongkan tanganmu, sebelum mampu menggenggam sesuatu yang lebih baik.