Sedih kan bila kau x sihat kau gagah kan juga masak untuk semua ahli keluarga tapi silap kau satu je. 7.12 baru perasan nasi x cukup untuk 10 orang dewasa. Baru masak tapi yg balance adr lgi cuma sejuk. Tapi diperli n tidak dihargai
Makan jela hati tu diriku. Sebab sakit je aku diam. Kalo sihat aku berbunyi. Masa ni lah ambil peluang luangkan masa dengan kawan. Dari 6pm sampai 9.40pm baru sampai. Keluar balik sebab nak hantar kawan. X Berbaloiiiiii langsung
Ibu terpaksa buat operation buang kaki kanan. Then after 1 day, they aspect my mum can move like usual. "berat?"... Memandangkan nurse pon sama naik "berat" mcm ibu sy. Atau lebih jelas gemok. Sy doakan nurse merasakan sakit yg lebih terok dri ibu sy secara fizikal mahupun mental
Layanan paling terok setakat nie kat hospital kerajaan๐
Maafkan kakak ibu tak mampu hantar ibu pergi swasta๐ญ
Hanya ambil alas katil 1pcs sebagai tambahan utk ibu sebab sejuk jadi masalah bagi semua persatuan nurse kerajaan satu Malaysia agaknya.
Aku tengah sibuk jaga ibu. Please la ea. Jgn nk paksa aq jawab setiap kali ko tanya. Ddok jela ko kt KL tu diam2. Aq xjawab siap call banyak kali. Ape masalah kau nie. Kau pon nak duit je kan baru ko cari. Stress aku la
Kau yg 2tahun sekali jumpa ibu tanya khabar jangan nak ajar aku mcm mane nak jaga ibu aku yg sakit. 2 kali aku jaga ibu sampai benti keje sebab nk pastikan ibu cepat sembuh. Tak payah nak cakap mcm aku tak tahu pape. 1bulan aku duduk ward dgn ibu. Please jangan semak
"kene pandai2 jaga ibu. Cakap kata2 positif. AKU YG PUJUK IBU & BERJANJI AKAN BENTI KEJE. JAGA N DUDUK DGN IBU EVEN DA ADA HUSBAND. URUSKAN SEMUA BENDA TERMASOK TAKE OVER BUSINESS IBU. AKU KETEPIKAN HUSBAND AKU. ALHAMDULILLAH HUSBAND AKU SGT MEMAHAMI.
Alhamdulillah. Kehidupan yg penuh dgn nikmat Allah swt. Tak perlu personal kn kenapa bagaimana mengapa apa untuk hidup sy yg sederhana ni. "Tanggungjawab" adalah segalanya utk sy. Bertentangan dgn hidup anda.
Paling sedih weyh. None of my family members who excited with my big day. I do everything by myself. Only me n myself. Including cleaning up everything
Start July 2021 my skin start breakout. Ini bukan breakout main2. Kecik2. My whole face. Then scar everywhere clearly. Dark n black. Bak kata doktor "comot". Please don't ask any questions. It make me stress high level