Day 3 move on
Tiap masa menangis , tiap masa teringatkan dia dan tak mampu untuk tidur sendiri tanpa fikirkan dia . Rasa mencucuk cucuk dalam hati nak cari dia nak merayu dan pertahankan dia untuk stay dengan aku .
Ya allah sakit ..
You’ve been lied to about weight loss.
Cardio is a stupid way to lose fat.
It barely burns any calories, makes you hungrier, and leads to overeating.
Let me share a science-backed system to drop 20 pounds of fat before summer (without ever stepping on a treadmill): 🧵
Hare betul Ahirine ni. Dekat TikTok video training gila babi, tendang lompat apa semua padu. Masuk gelanggang terus macam budak form 1 bergaduh rebut boyfriend.
@twtbiy Sejak dh kawin dengan doktor ni dah tak berketak ketak ek badan ??? Ni kompemm bini tak kasi cucukk steroid dahh ni sebab takut punya pasal 😂😂😂 adoi dika2 , camne la bini title dr tu boleh melekat
@annazrulan Dah lah claim jln depan tu mcm bapak ko punya . Pastu ruang pun banyak lagi cibai la tk reti bawak kete ke camne , ko tak rase lagi duduk flat org double park anjir hari2 kena sama cbai
@annazrulan bodoh je perempuan ni , memekak melalak mcm anjing dpn anak , anjir dgr ekzos kete pun tahu ko typical pompuan camne 😆 ko kalo berbudi bahasa takde nye jiran nk parking lgi depan rumah tu , sebab ko pun mulut puaka tu jiran pon takde rse nk hormat kt ko
@kkrjxxx @localrkyt mesti mak bapak kau pun tak reti ajau ko solat kan , reti buat anak je pastu lahirla anak bangang mcm kau ni yg ckp pkul 7:30 boleh solat subuh . Bangang
@sw333ra Gitu la gen z sekarang kuat ngaduu , sikit2 nk viral , sikit2 nk buat video bodoh . Kau tak puas hati pergi la jumpa makcik maznah tu kt sekolah gi sembur hamun dkt muka dia .
Ni kalau adik aku ni memang aku kaki kan ajee . Benda boleh settle luar
Kalau korang nak anak cakap proper bm and cakap sopan mintak izin bukak la Bing 😂
I can confirm this sebab anak i suka gila Bing and dia selalu mintak izin if nak buat apa2 😂
Peliklah dah berus gigi pun, mulut masih berbau & gigi berlubang. Gusi kerap berdarah pulak tu. ☹️
Dentist ada share kesilapan yang orang selalu buat! No 3 tu yang paling ramai buat.
@meinmokhtar aku sumpah jantan2 yang kondem tak jaga bdn lepas beranak mati pucuk , tak pun koteyy kau berubah jadi 1inch je , pastu kau pancut 1 saat je biar bini kau maki hari2 . Anak haram betul dpt suami jenis telo busuk camni . Bini tu beranak kan zuriat kau la babi
Yang mana parents jenis kurang awareness pasal sex crimes, child porn, and pedophile tu boleh lah tengok movie ni. Semoga terbuka sikit minda tu.
Tengok budak tadika pun boleh dok lancap lagi. Tu belum lagi kau tengok kes2 jenayah yang sebenar..