Peniaga cendol kantoikan mat saleh yang cuba taktik makan percuma!
Betul sangat apa bro ni cakap, kita tak perlu pun taksub sangat dengab geng2 pelancong ni. Acah2 buat review bagai ntah2 agen MOSAD, FBI, CIA. Kalau kita melancong kat negara luar pun makan tetap kena bayarkan.
Kredit : matahelang84
Sewa rumah PPR cuma RM150 sebulan. Sudahlah tak bayar, kemudian ada yang sewakan kepada orang lain sampai RM800 sebulan. Kau ambil bersih RM650 sebulan tanpa buat apa-apa selama berbelas tahun.
Bila kena sita, keluarlah cerita kerajaan zalim terhadap rakyat sendiri.
๐ฒ๐พ SAH! AINA ABDUL BAKAL BAWA NAMA MALAYSIA KE EUROVISION SINGING CONTEST ASIA 2026! ๐ฒ๐พ
Satu nama. Satu pentas. Satu negara.
Kini tiba masanya untuk kita berdiri di belakang @ainaabdul, wakil Malaysia yang bakal menggegarkan pentas Eurovision Singing Contest Asia 2026! ๐ฅ
Dan ini baru permulaanโฆ ๐
Nantikan November ini! Kerana pentas Asia bakal menyaksikan suara Malaysia!
Malaysia, are you ready? ๐ฒ๐พ๐ฅ
#EurovisionAsia2026 #ESCAsia2026 #Malaysia #WakilMalaysia
Tak faham kenapa media tak kata INDIA ni MABUK.
Padahal orang kampung semua dah kata INDIA NI MABUK.
INDIA MABUK LANGGAR 2 PEREMPUAN MELAYU.
Memang negara ni sayangkan pemandu mabuk. Haram jadah betul.
Cashier tu hanya ikut procedure keatas jualan minyak packet bersubsidi. Dia mintak IC mungkin nak pastikan customer warga tempatan. Aci, kau jgnlah koyak ๐
Tiba-tiba je nak graduan UEC nak masuk universiti awam. Tiba-tiba orang Petaling Jaya gaduh tak de hospital awam.
Petanda rakyat kelas atasan dan menengah dah tak mampu pergi swasta. Nak "trade down" ke fasiliti awam.
Dulu universiti awam sebelah mata pun tak pandang.
Mat Rohingya โheroโ Selayang Baru, KL.
Berkali-kali orang bantu atas nama kemanusiaan, tapi perangai tetap buat orang menyampah.
Lokasi: Jalan Selayang Baru, Kuala Lumpur
PBT: DBKL
Kawasan: Parlimen Selayang
@bckupacc99@MatYo92 Malaysia ni memang tak belajar dari sejarah ehh sibuk nak buat baik dengan orang luar cukup la cina dengan india kat malaysia ni lagi nak tambah rohingya๐ฟ๐ฟ๐ฟ
Memang bodoh lah orang yang rompak ni. Akak tu berniaga nasi bajet je apa yang bodoh sangat kau ni takde sifat kesian ke nak rompak pun.
Kejadian dekat Meru, Ipoh. Kesian dengar cerita akak tu ibu tunggal 4 anak. Semoga dipermudahkan urusan kak ๐ฅน
@9773Lol Saksi kejadian pun kata pundek india tu langgar kereta sebelah. But takpe sebab dia sama bangsa dengan kau, kau anggap suci. Not suprised at all.
INDIA PUNDEK BANGSAT CURI PARKING PEREMPUAN MELAYU ๐๐ก
โI ingat you curi tanah je, parking pun curi ke?โ ๐ญ
Memang puak ni tak reti malu, this is their level of education. Hanya bawa sial di bumi Malaysia je
Location: Eko Cheras Mall
Kredit ๐ธ a.hra on Threads
#PariahWatch
Maklumat pada botol โmaduโ ini mengelirukan dan menyesatkan pengguna.
Jika lihat ramuan, ia adalah campuran gula, madu berperisa (apa ni?) dan air.
Sila siasat dan ambil tindakan tegas jika terdapat kesalahan.
cc @KPDN_HQ / @KKMPutrajaya
TOLONG REPOST SAMPAI KEMENTERIAN KESIHATAN TAKE ACTION ๐ญ
Sedihnya tengok hospital kerajaan macamni.. Ya Allah mana p duit cukai yang rakyat bayar ๐ฅบ
Kesian tengok pesakit kena tunggu turn lama untuk ke bilik.. lift ada 6 yang boleh guna cuma 2???๐
Pelawat ramai yela masa melawatkan terhad.. belum saya cerita pesakit yang perlu tunggu que, waris yang menunggu sampai dudk di bahu jalan.. BERSEPAH YA! Ya Allah di manakah kecekapan sistem kesihatan negara ni?
KECEWANYA ๐
Saya ingin TEKANKAN disini, saya datang ke sini bukan untuk menerima rawatan sebaliknya untuk melawat seseorang yang sedang berada di ICU!
Kecewanya saya situasi yang tidak terurus ini berlaku depan mata.. mungkin ada yang terlepas pandang jadi tidak ada siapa perlu disalahkan.. cuma mohon ada tindakan dari pihak sewajarnya โค๏ธ
Terima Kasih
Video/teks: Sifu_ket
Kejadian di Bukit Bintang semalam....
Seorang wanita cuba menyerang seorang lelaki dengan pisau.
Abang wanita berkenaan ada berkongsi apa disebaliknya selepas video kejadian viral.
Abangnya memberitahu secara terbuka dan tanpa selindung bahawa adik perempuannya sudah gila.
Dia juga meluahkan kekecewaan dengan Hospital Shah Alam kerana membenarkan adiknya keluar hospital kerana dia tahu adiknya ada masalah mental yang teruk.
Dia kata kalau bersembang....memang nampak adik dia macam tak apa-apa....tapi mereka sekeluarga memang memahami keadaan sebenar wanita itu....
By the way....nampak tak saiz pisau yang dia pegang tu...she means business ok....
Kalau dibiarkan dia bebas ke sana sini dalam masyarakat...maka ada kemungkinan akan berlaku pembunuhan secara random tak lama lagi...
Kali ni ada orang sempat patahkan percubaan....akan datang tidak tahu la....
Apa pun...terima kasih kepada keluarga wanita ini yang tidak cuba menyembunyikan keadaan dan meluahkan harapan agar pihak berkuasa membantu wanita ini dengan lebih baik dan cekap.... -MYNEWSHUB
Teruk.
Aku baca kat Threads ada muntah2, mabuk. Tandas orang kencing merata, berak bersepah. Semalam ada india nak stab orang lagi.
Tu lah siapa suruh buat event syaiton lagi. Yang datang tu syaiton la. Aku tak puas hati sebab it involves OUR money, not a private event.