Orang yang tak pernah hidup susah tanggung sendiri memang kita tak boleh nak ajar jimat. Sebab dah terbiasa kalau susah dah tahu akan ada orang tolong. Dia tak sama dengan orang yang susah tapi diri sendiri hadap tanpa bantuan orang. Struggle dia lain.
First time try the Klairs & honestly i suka gilaaaaaa!!!! 😭😭 soo sooo good for those yang ada kulit kusam, uneven skin texture! Lepas pakai kulit nampak lebih plump, glowing & hydrated 😭💗 now i faham kenapa ramai obsessed dengan brand niii!!!
Tadi kat MRT nampak org pakai same brand tp design ni, lagi lawaaa terletak brother tu pakai 🥹🥲🥲🤏🏻🤏🏻
Bukan jenis lembik mcm i beli.. bencilahh…. Tapiii
Untuk yang bertudung if you ada masalah ni:
— anak rambut asyik terkeluar
— inner tudung melorot ke belakang
— inner tudung buat sakit kepala
Tolonglah tukar ke inner ni sebab gerenti after that no more bad tudung day!
Edited 40+ resumes in April, soooo happy sbb dpt tolong ramai orang utk dapatkan their dream job with the resume yg i buatkan 🩵
Btw, slot dah open ye utk bulan ni, servis resume i RM10 je & format ats friendly 🥰 Boleh reach out to me here if berminat - https://t.co/FsU8EqB0pW
HASIL TERACUN DENGAN THREADS TAPI SUMPAH CAKAP REJURAN NIIII POWER GILAAA!!!
First time pakai terus rasa kulit glowing, plump & licin gila! Menyesal laaa tak try dari awal 🥹
SUMPAH BEST GILA PAKAI TINTED SUNSCREEN STICK NIII!!!!! 😭😭
Siapa macam i malas nak makeup beria tapi nak maintain cantik go get this. It blurs your skin like a filter & gives you that flawless look in secondsss! 💯✨takyah pakai foundation dah, pakai ni je pun dah cukup 👏🏻👏🏻
Murah jugak eh kasut crocs sekarang?? Original crocs tau. Seller tengah buat clearance sale eh? Kasut bawah RM100 pun ada😅
Harga dah murah tapi ada satu masalah—
Adab dengan wanita:
Avoid looking at her
Kalau berdua dalam lift, make sure you can be seen by her, duduk kat paling corner far from her
Bila berjalan di belakang dia, cepat2 ke hadapan so that she can see.
Jangan buli wanita
Jangan catcalling dia
Jangan sexual harass dia