I love it.
Dia sama je mcm adab nak masuk rumah, ketuk pintu dulu, bagi salam, tanya tuan rumah boleh masuk ke tak, you know things like that.
Bila kita ikut urutan tu, rasa macam menghormati yang Satu. Tidak lah terlalu memaksa waktu berdoa. It feels really nice
Lepas kawan I ajar urutan berdoa yang betul, I perasan lepas ja habis I berdoa tu, rasa sangat puas dan sangat redha. Rasa sangat happy pun ada.
Mungkin sebab sebelumni I tak tahu urutan tu ada, dan sebelumni terburu-buru berdoa. Nasib baik ada kawan yang ajar I benda ni🥰
Semalam masa i tengah screening through resume, i perasan yang ramai jobseekers sekarang ni buat kesalahan yang sama. Bila HR asyik nampak kesalahan yang sama, dorang boleh rasa bosan tau. Korang mesti tak nak macam tu kan? Okay takpa, jom share kesalahan common jobseekers buat.
Bila sebut tentang haid, ramai orang rasa segan nak bercakap atau berbincang secara terbuka apatah lagi antara lelaki dan perempuan. Padahal isu haid sangat kritikal bukan saja berkait hukum agama tapi kesihatan, psikologi, etc. Pernah dengar kemiskinan haid? Ikuti thread ini 🧵
Teringat pula saat ajar solat kepada saudara muallaf. Mereka tanya doa yang boleh dibaca supaya ditetapkan iman mereka dalam jalan ini.
Saya jawab dengan doa yang Nabi ﷺ kerap baca :
يَا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِي عَلَى دِينِكَ
“Wahai Tuhan yang membolak balikkan
List document:
✅ Valid Passport
✅ Geran Kereta Original
✅ Compulsory Insurance - boleh refer https://t.co/xHrDB3FeDG
But I suggest korang beli insurance kt kedai ni. Sebab diorang akan guide & isikan border pass sekali. Takdelah salah nanti.
Waze: Petron Napoh
Review roadtrip to Hatyai & Krabi.
I just share my experience je ok. If korang rasa sebaliknya, it’s up to you.
I travel with my kids & my husband. Anak I umur 5 tahun & 3 bulan. Kitorang drive Myvi je to Thailand. Roadtrip ni 6 hari 5 malam & cost us not more than 3k.
Selain Tu,
Starbucks free cake,
Sushi king RM10 voucher and free dessert
Tealive free drink
KFC free snack plate
llaollao petite size free
Bean Jr. Free dessert
Gong cha free drink
Coffee Bean free cake
Girlsss, if you jenis yang suka pakai warna putih atau soft colors tapi clumsy, I suggest you try pakai ni. Best sebab tayah sental! You calit je then puff stain kari/ coffee gone. Works like magic!!✨💯
Kenapa ada yang tak bagi tanya dalil?
Sebab kalau tahu dalil, nanti hampa ikut sunnah. Susahlah nak ditipu.
Tak ramailah taasub dengan mereka. Macam mana orang macam mamat Morocco tuh nak cari makan. So takyah bagi dalil, biar kebodohan dikekalkan supaya senang dimanipulasi.
Malam ni admin i akan announce Top 3 Angels yang restock paling tinggi sepanjang minggu lepas waktu sale! Hadiah total 7x HABIB 999 GOLD WAFER COINS 😍
7 hari restock je dah dapat hadiah gold, bestkan? Profit dapat, reward pun dapat! Siapa nak join our team boleh dm @flonerch
Hi Armys!!!
Humble Souls Miniature Charm RM Hybe Insight Giveaway (🇲🇾 only)
⁃1 lucky winner
⁃RT and Like
⁃Only for my moots
⁃End: 20 October 22 @ 9pm
Good Luck Armys 😎 #nisaGA
My new venture, jual washer dryer 2 in 1 ni!
Idaman para suri rumah! 😱
Dulu Azra takmampu beli sebab mana nak dapat cash segedebuk RM3-4 ribu!
Tapi untuk jenama Khind ni RM125/month je for 3 years. Terus beli untuk diri sendiri.
Awas ya!