Sometimes bila guna skincare products, ada certain ingredient kita tak tau apa fungsi dia, or whether ia sesuai ke tak untuk jenis kulit kita.
So harini kami nak share beberapa ingredients yang selalu pop-out dalam list bila kita belek certain botol skincare products.
@ImanAbdulRahim Hi, I ada jual Kayman, Alluskin, Strangesugar & Jelita kl😻
.
🚗Cod: Temerloh & Mentakab
✅ Order kat Shopee pun boleh, free shipping with min purchase of rm40😍
Shopee link: ⬇️
https://t.co/59Ydo2imsv
@ImanAbdulRahim Mana first time nak waxing boleh try Strange Sugar. Serious tak sakit langsung & bestt! 🥰
RM69 je korang boleh dapat semua ni:
COD: Temerloh & Mentakab (Pahang)
Shopee: https://t.co/ITKBQ41VjE
Anyone nak #SheetMaskRaya boleh purchase KAYMEM from my Shopee or nak COD Temerloh & Mentakab Pahang okie😉
I'm selling [READY STOCK + FREE GIFT] KAYMAN BEAUTY Golden Cocoon Multi Element Mask (MEM) for RM13.50 - RM59.00. Get it on Shopee now! https://t.co/3IxrB0OknM #ShopeeMY
Clearance Sale is happening right now on our Shopee😍
[OLD PACKAGING] ALLUSKIN Hydrating Toner at 9% off! RM32.00 - RM64.00 only. Get it on Shopee now! https://t.co/MuBnWoZ2Lw #ShopeeMY
Hi gaiss. Tak nak order Kayman, Alluskin, Strangesugar, Jelita kl ke👀
.
✅ Cod available area Temerloh & Mentakab (Pahang)
✅ Order kat Shopee pun boleh, free shipping with min purchase of rm15 only😍
Boleh tekan link ni okayy?
https://t.co/TFpMu3nkA8
@tiqsshoppe Thank you!
Hi gaiss. Tak nak order Kayman, Alluskin, Strangesugar, Jelita kl ke👀
.
✅ Cod available area Temerloh & Mentakab (Pahang)
✅ Order kat Shopee pun boleh, free shipping with min purchase of rm15 only😍
Boleh tekan link ni okayy?
https://t.co/TFpMu3nkA8
Hi ladies🙋🏼♀️
Jom grab Kayman, Strange sugar, Jelita kl & Alluskin dekat Shopee ‘ex_shopaholic’ sempena Sale 2.2 hari ni🛒
✅Free shipping
✅15% coins cashback
✅Free gift with every purchase
🚗COD: Temerloh & Mentakab (Pahang)
▶️Link shopee: https://t.co/cdRxDX0oOq
GLUTATHIONE YOUR BRIGHTENING SUPERHERO
It is everyone's dream to have healthy glowy skin.
But not everyone is blessed with a good gene 🧬
Jangan risau sebab kita ada Glutathione and how exactly it can help you to get that glow? #BijakJelita
Ahhhhh, I cant thank @kaymanbeauty@NabellaAnuar enough for this holy grail skincare! Look at my skin now after one week of using @kaymanbeauty@kaymanreview
The first picture was taken last week on Sunday my skin suddenly ada acne back to back. N the 2cnd picture today picture!