tolong guys, palestin dah jadi debu.. i hope everyone can make this viral yaβ¦. kita sama sama berganding bahu untuk viralkan ni semula..
hasbunallahuwanikmalwakil.
Penuhkan posting ini di timeline anda
β€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπ€π€π€π€π€π€π€π€
β€οΈβ€οΈβ€οΈπππππππππ
β€οΈβ€οΈππππππππππ
β€οΈπππππππππππ
Nama: Muhammad Hadi
Umur: 3 tahun
Penyakit: Kanser Neuroblastoma Tahap 4
Ketumbuhan dalam perut masa umur 2 tahun. Demam sebulan, usus tersumbat sebelum ada ketulan bahagian pinggang. Disahkan kanser & darah dalam badan tak normal. Bantu aku RT.
Nama: Al Afiq
Umur: 1 tahun 8 bulan
Penyakit: T Cell Lymphoblastic Lymphoma
5 bulan kimoterapi. Mata masuk habuk tempurung kelapa & mata cedera teruk, hiris lapisan mata. 3 kali bedah mata, tak dapat nak selamatkan. Buta mata kiri. Banyak kali relapse kanser menyerang. Bantu RT.
remember when Proton Saga Iswara made a cameo in a Mr Bean episode? that was probably one of the highlights of my childhood seeing a local car appeared in a super popular TV show.
Kepada Foodpanda.....aku cakap sekali ni aje elok-elok......kau pulang balik duit budak ni diam-diam dan jangan kacau dia lepas ni.
Tak kisah la apa pun...kau pulang balik duit dia tu..
Kesian aku tengok dia nak raya raya ni menangis merayu untuk RM300 yg dia amat perlukan tu
Salam, I need help. I really need help for ayah.
If please you can share to hire me & book me for future performances. This shall give a great huge favor to me.
Ayah seems to loose sight & i really want to aid & ease him.
I play the violin & here how you can help. #thread