@oriondo_roi ngayon ka na lang magsasabi ng proud ka sa babe mo kung kailan nataon na may malaking achievement c shaina..e palagi nman kayong nagsasama nyang babe mo.. yong totoo c lite ba tlga ang sinasabihan mong proud ka or c shaina.. obvious ka masyado.. kawawang lite
@BacalsoCheyenne@lite_lamayo mao jud. pilingon.. obsessed kaayo ni roi.. kahibaw jud kaayo syang d jud nya malabwan c shaina.. ang naa lng nya kamao ra mo sayaw but not totally jud maayo kaayo mo sayaw..
@lite_lamayo na okehan na ta ko sa imo kay nalooy ko nmu kay daghan kag basher couz i know naa kay other side nga maayo pero nibalik ako kalagot nmu daaa. hilabtanon kay ka even though d nmu e ingun pero through your actions klaro kaayong suya kaayo kang shaina eehhyy..
@oriondo_roi kaayo mo.kay kahibaw mong dha sa inyo g buhat mudaghan inyo follower og mo sikat.pero ga lagot jud ko nmu kay ni patol sad kay. hasta ang laki..maka lagot salig kay gwapo. wa japun maka lupig sa batasan compare sa nawng. dzaaaahh. Godbless nnyo. i pray nlang nga ma ok na c shaina
@oriondo_roi maglagot man ko mag tan aw nmu dae eehhyy.. fan jud ko nmu sa tiktok pero karun d na. tungod sa nahitabo.ok ra man unta mag uyab mong duha.. d man mo pogngan pero unta gpaabot pa nnyo og pila ka months respeto nlang sad sa ex sa laki. kay 3 years.d lalim mahog. noon nga pa fame