@yumiola gua pasang badan suruh td in orang orang biar ngamanin barang dan itu semuanta di suruh STAR ya adekkk @starXdream4 nih orang yang nyuruh td. ketauan apaan lu cari info yang valid, beli kagak lu barang di sono? korban kagak lu? dapet info yg sebenernya kagak dek? alahh buzzer.
@daygongju LU BACA GO KAGAK SIH? apa lu cuma liat di luar begini, mana yang per-GO-an lu itu ha? lu ada dendam keknya sama jie gua liat liat, BAHAS PERSONAL. di sini JIE kagak ada PERSONAL buat apapun dia ngebantuin SEMUA orang. kalo PERSONAL dia kagak akan keluar duit banyak LOLLLLLLLL
@daygongju YA UDAH STOP URUS SENDIRI NOH SEKARANG URUS, udah di bantuin juga kagak mau lu. urus dah sama antek antek lu dan si paling per-GO-an lu, buktiin kalo lu sipaling bener bener itu ye star syndrome. bodoh teuing. lu beli kagak sih? kalo lu beli kagak akan sebrisik ini tai
hei bodoh gua kagak ngebelain star anjing ini @starXdream4 gua tau gua buat beginian karna awalnya pada nyuruh gua td, gua mah manut manut aja yekan dan gua bantuin mereka biar semuanya aman TERMASUK BARANG GUA