Siapa yang jangka raya tahun ni ayah tinggalkan kami semua 😞 rindu yang tidak terkata. alfatihah. Inshallah kita akan jumpa lagi ya Ayah. Kami sentiasa akan mendoakan ayah 🌹
To that 9 friends, may you never sleep well at night again, ever. You left him, no sense of urgency or concern, did not lodge a police report about the missing incident, he said to only hurt his leg. Leg. 🥺
Ingat tahun lepas tahun paling perit sbb kena fitnah dengan oficemate rapat lak tu. Rupanya tahun ni lagi perit melibatkan kematian ahli keluarga 😔 Tahun depan? Berharapkan something a miracle happens. Penat nye nak sedih setiap tahun 🥹
Rasulullah dulu berjuang nak menepis budaya jahiliyah yg merendahkan wanita. Galakkan pendidikan dalam kalangan wanita sehingga mampu jadi rujukan sahabat utk ilmu hadith. Datang lelaki species macam ni, hidupkan balik budaya jahiliyah. Bangga pulak tu dgn pemikiran kolot dia
Walau apa-apa pun jadi, jangan buat lawak tentang:
-mak ayah seseorang.
-berat badan seseorang.
-kerja seseorang.
-masalah atau tekanan seseorang.
-perwatakan atau nada suara seseorang.
-perjodohan seseorang.
dengan kesilapan ni, orang tak akan respect.
If lelaki panas baran red flag, SO IS a gf with anger issues. No double standards here I memang tak suka jenis mudah lash out. Instead of looking for a partner who can handle your temper, why not take responsibility learn to control yourself?
*general pov no shade to this girl.
Bila sakit Allah tarik 3 perkara :
1. Allah tarik keceriaan wajah kita.
2. Allah tarik selera makan kita.
3. Allah tarik dosa kita.
Bila dah sembuh :
Allah hantar balik keceriaan wajah dan selera makan kita, tapi Allah tak hantar balik dosa kita.
Sayangnya Allah pada kita 🤲
Aku ni makan sorang sorang kat kedai sebab nak ketenangan tau. Kau kalau datang jual barang ke, jual insurans ke, jual babi ke, kalau aku cakap, taknak, terima kasih, tolonglah faham yang aku taknak. 5 min, 5 min kepala hangguk kau la.