@zizimiraa@tashiyummy i ada nampak pasal residensi serasi..sng access ke seksyen 27 shah alam, elite, LDP,kesas..siap ada olympic length swimming pool..banyak juga nampak fasiliti yg best2..
@aliashackkk@HaidiRiuh saya rasa baik awak pre register https://t.co/2xpYkBrSVf sbb sng dapat acess thru booth trus cepat. express lane. sng tak payah bazir masa nanti kat situ.
@harrysanity94@piqamin10 total dia ada 7 episod. lagi best you kena tengok dari episod 1. sekarang dah episod 5 tinggal lagi 2 ja.yg episod kali ni bagi kesedaran kegagalan semalam takkan buat kita gagal lagi.
@sailortiqa@bumilangit ouh baguslah sebab menggalakkan bagi sapa2 yg nak mengembangkan dorg punya bisnes dgn lbih mudah. kekadang tu guna sistem jualan semua tak sistematik tu yg menyebabkan bisnes tak reach customer.
@zurinabdul1@hueichuen kena bayar apa tak mcm register fee ka apa sebelum guna...almaklumlah benda baru nak mula juga tapi catu2 dah banyak modal keluar..risau kang tak balik modal ja..
@MeriyahMar @lilalilo134 ya betul sma lah saya. kalau ada event yg ada entrepreneur saya akan support. baru ja join canaran media sosial from unifi punya event. tgok lah kt sni https://t.co/UMXNxvP5BF
@DennyDan10 Yass the petronas ads so unique. They published in series right. At first i thought the prev ads cny no continuation, and here come episode 2. Just knew there will be 7 episode..