Since China sendiri cakap 80% luxury brand dkt dunia ni manufacturing dkt sana —
Bottega Vaneta : sophine02
Pandora : pandordian8
Coach, YSL, Fendi : guozai, outlet_hongkong
Banyak lagi weh hahaha bookmark la dulu nanti i sambung 😌
Enough with lubuk Pandora… NI LUBUK JAM BRANDED VERSI MURAH!!! Ada brand Coach, Michael Kors, Burberry???!!! Rupa sebijik macam ori ya ampunnnn😭
NI KEDAINYA!! SAVE THIS SHOP🫵🏻🏷️
Orang kata meninggal bulan puasa husnul khatimah kan? Moga abang accident dekat jalan glenmarie tadi tak dihisab accident baru habis meeting balik cari rezeki bulan puasa lagi grant him jannah Allah 😭 i cant stop thinking yang dia puasa family tunggu buka 😭
Betul ke ramai staff Petronas akan kena buang kerja?
Apa kena-mengena dengan Petros dan Sarawak?
Let me explain the drama.
I'll make sure this thread is very simple.
@nizambakeri I dont trust food reviewers, they can be a guide if you want to try out a new eatery.. but ultimately everyone has their own food preferences.
@Ahmad_KanekiKen Mintak maaf ckp mmg harganya melampau sgt utk ice cream 1 kon. Setiap kali dia release menu baru dgn harga yahudi, org complaint. Pastu dia buat video kata pakai bahan premium, bayar pekerja, sewa tapak bla bla. Pastu netizen pun ok kan aje. Dan dia akan repeat lagi sampai kiamat
sebenarnya kalau dlm keadaan mcm ni, lebih baik masing2 cari tempat yg selamat, memang tempat parking yg sebetulnya kalau pergi dgn org lain atau berteman. walaupun sesusah mcm mana sekali pun nak cari parking tu. biar sendiri susah, jgn kita susahkan org lain. Bg kemudaratan pd org lain. Kena ada sifat ihsan/belas kasihan/fikir org lain.
Mungkin mak bapa masing2 ada yg suruh baca 3qul, baca ayat al-quran itu ini, ayat kursi, baca doa, zikir. mcm2 jenis tips yg masing2 terima. terpulang masing2 nak amalkan mcm mana sekali pun. Tujuan utamanya, kalau boleh, jgn sesekali menyusahkan org lain spt ini. Pergi tempat org, kena beradab.
Done grab promo tiket
Kl - Penang return
Kl - Langkawi return
Kl - Kuala Terengganu return
Total kerugian : RM 0.00
Thank you lah @airasia ... pergi ke tak belakang cite 🤣🤣🤭
@aphrodinate Ini cewe pelakor tau kalo sholat gaboleh diimamin sama yg bukan mahram, harusnya tau juga dong kalo zina apalagi sama suami org itu harammmmmmmmm.
Nauzubillahiminzalik yaallahhhhh😭