Korang, this is serious tau 😭 tolong RT
Jomlah ramai-ramai help him out. Sekarang Adik Andy guna temporary pacemaker and he is getting weaker.
Masih ada masa untuk kita tolong, Aunty Kavitha already sold all her belongings untuk anak buah dia.
We need around RM3000 lagi 🙏🏻
Jangan pertaruhkan masa depan dengan orang yang tidak mencintai Allah. Jika perintah Allah pun dia berani langgar, jangan terlalu yakin dia akan setia kepadamu. Hati itu berharga, jangan serahkan kepada orang yang tidak takut kepada Tuhannya.
korang please help sis here 😔🥲 sebelum kereta saya kena tarik, saya sangat2 memerlukan bantuan 🥲😔 tolong sangat, ada hari yang part time kolam, pagi on grab, kalau tkde part time kolam full smpai malam on grab, tp mmg sgt2 memerlukan skrg, utk byr segala bil dan komitmen 😔🥲
“Kepada sesiapa yang nampak posting saya ni, boleh tak saya mohon doakan saya sihat dari kanser tulang. Hampir 4 bulan saya menghidap kanser tulang stage 4. Semoga ada kejaiban untuk saya. Mana tahu ada doa di antara kalian yang makbul.” #cancerfighter
Kredit : ftehah___
Kuil haram bila developer nak tanah semula, semua menteri turun sebagai tanda solidarity untuk keling
Vs
Surau jumaat kena ugut dengan komuniti setempat utk hentikan aktiviti ibadah, takde satu pun menteri turun, yb kawasan siap tangguh meeting tanpa sebab
OHHH MALAYSIA KU 🇲🇾
Kuil haram kacau hospital ✅
Surau jumaat sah 😡🤬🖕🏻
Betapa bangsat nye cina babi, toleransi untuk keling okay no problem, toleransi untuk melayu islam OPPS TAK BOLEH!
*"Anak berusia 6 tahun yang diculik oleh tentara Israel di Gaza dianiaya dan beberapa organ pentingnya dicuri oleh Israel*
*Anak tersebut dikembalikan ke keluarganya dalam keadaan terluka*
Apakah kamu diam karena itu bukan anakmu ? Jangan diam ! Segera bagikan"
SAYA MERAYU TOLONG SOPHIE.
ESOK DAH KENA DISCHARGE TAPI FUNDS TAK CUKUP LAGI 😭😭
Sophie is my TNR case.
Hari ke6 of post surgery care, stitching dia koyak 😭 (gambar 4) then emergency re-suture done.
Lps tu utk kurang kan vet bill, sy discharge Sophie and sent to foster care. Tp lps 2 hari buat emergency re-suture, stitching sophie koyak lagi 😭😭
Sy trs sent to KD vet hari kamis.
Rupanya makin teruk luka dia.
Kali kedua luka dia koyak lagi teruk.
Smpi dh jd bacteria infection (gambar 1)
Buat blood test and WBC sgt tgi indicates active infection and inflammation. Sophie develops flu also.
Something is wrong at UM-PPUM.
Reports of a potential cancer cluster have emerged, but instead of transparency, staff are reporting a culture of silence.
We’re demanding answers.
"Ramai yang kata, mintalah daripada ayah kamu. Ada juga yang menghina, siapa suruh ibu kamu menjaga terlalu ramai anak? Pelbagai kata-kata dilemparkan kepada kami."
Demikian luahan anak pelakon Norish Karman dikenali sebagai Manda berhubung perit getir yang terpaksa ditanggung demi kelangsungan hidup mereka sekeluarga apabila ibunya diuji dengan penyakit kritikal, baru-baru ini.
Berita penuh: https://t.co/VT6Efdyhp0
Macam mana pulak boleh jadi isu masjid tak bayar hutang pulak ni ? Sedangkan isunya main contractor yang tak bayar dekat sub contractor mcm mana boleh jd isu masjid ?
Dia mula dah nak serang masjid konon xbayar hutang , sedangkan deal ngn org lain tapi cari orang lain 🤦🏻♂️
Adik Andy masih kecil, tapi sudah diuji dengan dugaan besar.
Setiap hari, dia perlukan penjagaan rapi — lampin, susu khas, krim kulit & rawatan hospital.
Sedikit sumbangan kita, mungkin besar ertinya buat keluarga Andy. 💔
Israel killed Farizal in South Lebanon.
He wasn’t a fighter — he was a UN PEACEKEEPER from Indonesia.
A father. A husband.
Israel killed him anyway.
And not a peep from Western media.
No global outrage. No condemnation. No accountability.