Orang belajar bukan sebab nak hidup senang. Sebab kaya/miskin ni based on takdir. Usaha la mcm mana pun kalau takde rezeki tak dapat juga. Tapi orang belajar ni dia akan dapat ilmu dan adab. Ilmu akan jadi sebab dia dapat pahala ajar pada orang lain. Dan adab akan jadikan dia manusia sejati. Tak kutuk guru, tak berlagak, bersyukur dengan apa ada.. ini semua kau dapat kalau kau belajar.. tak belajar tak dapat sopan santun ni semua.. ada sebab kenapa orang melayu panggil orang biadab ni “kurang ajar” or “mak bapak tak ajar”
“eh sori sori”
“lah ngapain lu minta maaf?”
FUCK YOU. ZIONIST AS FUCK.
and some of you still babying him like he is 3 y.o. bruh he is grown ass man with brain.
branded shoes from China and local like NIKE, Onitsuka Tiger, New Balance, Puma, Adidas with 50-80% off discount 😭😭
meh I share all of them di bawah 👇🏻
Simpan petua urusan kematian ini dalam phone korang ketat2. Untuk iPhone user, ketik love. Ini asas pengurusan harta pusaka selepas kematian kita.
Process yang panjang ⚠️
Namun, masih boleh dipendekkan. Itu akan melibatkan perancangan kewangan secara menyeluruh.
Buat segera❗️
This is the result when you allow Andr3w Tat3 dan lelaki macam ni berleluasa jadi influenza. Objectifying women seems funny to them.
Dengan tumbuhnya lelaki macam ni, akan breed lagi lelaki macam dalam article tu. Tak hormati wanita dan orang awam.
Korang dah baca ke post pekebun dekat FB Uzair Shafawi pasal budak termakan keropok ada racun kat kebun dia tu? Kesian weh kena fitnah mcm tu je pasal pasal kena duduk dalam lokap 8 hari 🥺
Yang ni betul. Kita tak boleh paksa utk orang suka/reciprocate dekat kita balik.
Kalau orang tu tak berkenan dekat kita, kita cari kekuatan utk move on. Sebab tu for me, bagus utk kita beritahu orang yg kita suka dia (confess) supaya kita tak buang masa.
Did you know? A person may be taken out of Jahannam and put into Jannah, because a pious friend in Jannah remembered them and asked for them. That's the power of good friendship. Good friends are gifts from Allah.