Hey guys! Kalau korang free, pishang tak tahu nk buat apa hujung minggu ni haaa jom gi tengok teater kat DPAC! Haritu i tengok Perang Terakhir and Ratna Kadhal and damn it was good!😭 This week lain pulak and i can tell its going to be GOOD one too. Harga tiket pon mur mur heww
Tahukah anda, harga promosi tiket masih berjalan?
Psstttttt! Tiket 👉 RM42 sahaja!
Nak dapat harga murah cepat whatsapp Ewan (+6018 790 0874)
#ProGRes#KamiSupportTeaterLokal
'Kenangan ini terlalu tenang untuk jiwa yang gelisah. Kenangan-kenangan ini terlalu cepat tidur untuk fikiran dan panca indera yang ingin terus mengembara.'
Teater #SebuahKenanganAntaraKita
Olahan & Arahan - Remy Eldhani
Blackbox DPAC
7&9 Dec - 8.30pm
8 Dec - 3.00pm & 8.30pm
"Adieu", a monodrama by Arshad Adam!
A seemingly perfect son in the eyes of his friends and family, harbours a dark secret.
This production is brought to you by @RevolutionStage, #projekbiliksempit and @SisiSeni
28-30 Nov (9PM)
1-2 Dec (3PM & 9PM)
https://t.co/MO10jnQNGi
Main cast:
Amanda Ang as 'Woman'
Directed by @nooranwarhadi
Script by Alfian Sa'at
SM @fifaayusof
Blackbox DPAC:
7&9Dec-8.30pm
8Dec-3.00pm & 8.30pm
Click 'link' on bio for #TheOpticTrilogy
Or whatsapp Ewan (+6018 790 0874)