Hi Cyberians. Kami jual keropok lekor banyak ikan dari Terengganu. Sos dia sedap sangat.
Kerepek ubi pedas ini pun sedap dibuat kudapan masa PKP. Kalau berminat boleh Whatsapp: https://t.co/9wlMcmYIKw
@Twt_Cyberjaya
D'wan Satay di Ruang Makan Abang antara sate yang murah di Cyberjaya.
D'wan Satay ni makan macam tu pun dah sedap, terasa perapan satenya. Sate daging dan ayam lembut dan juicy. Kuah kacang pun sedap.
Hi Cyberians. Kami jual keropok lekor banyak ikan dari Terengganu. Sos dia sedap sangat.
Kerepek ubi pedas ini pun sedap dibuat kudapan masa PKP. Kalau berminat boleh Whatsapp: https://t.co/9wlMcmYIKw
@Twt_Cyberjaya
Keropok lekor & keropok keping asli dari Terengganu (ready stock). Rasanya sedap, banyak ikan & tak gatal lidah bila makan.
COD di Cyberjaya, Putrajaya, Putra Perdana & Dengkil. Berminat boleh Whatsapp: https://t.co/9wlMcmYIKw.
@Twt_Cyberjaya
Jika anda ingin mencari kelainan selain pokok bunga, boleh dapatkan succulents, cactus, money plants, snake plants dan banyak lagi di nurseri Rumah Pepokok.
@Twt_Cyberjaya
Hi @Twt_Cyberjaya ! Saya baru try kedai baru di Radius Business Park. Food was really really good 😄 Nama kedai, kedaikopisudin. Ada goreng goreng, nasi lemak and paling best ada lontong
Pic credit IG : kedaikopisudin
Boona Coffee antara kafe yang baru beroperasi di CBD Perdana 3, Cyberjaya.
Menu fusion, spaghetti aglio olio ini memang membuka selera kami sebab sedap, pedas & meriah dengan telur, chicken slice & tomato.