Grabe ang ganda π₯Ί Di ko mapigilang maikumpara ang sarili ko ang layoooo hahaha kaya naman sobrang nakakababa talaga ng self esteem pag di ka magawang ipakilala ng jowa mo sa fb friends nya kasi nagawa nya naman sa ex mu nya.
Kanang kuan hahaha wa jud ko niya gichat pero okay lang unta hangtod sa hangtod na heheee kanang di nako mamalayan na wala na diay murag mas peaceful akong mind bahala'g akong heart dili.
He could go on a day without talking to me, well why don't we make it a week? Even if it makes me so weak not having a conversation with you, I'll make myself a favor to spend this time with me. Me without you.
Kanang makaappreciate man ko'g little things bisan gani common sense nlg na buhatunon sa isa ka uyab kay appreciate kaayo nako. I always try to make myself believe nga nagaeffort sya para sa ako pero I know na di ni mao iyang effort na mahatag sa taong love gyud kaayo niya.
Kanang wala na koy ginaexpect na effort gikan sa iya kay kabalo ko wa mn japun haha tigsana all ra japun ko bisag naa na koy uyab π€£π€¦ββοΈ shame on me.
Katubagon na kaayo ko ato iyang pangutana na "Gaeffort mn ko bi no?" kay ambot wa jud kaayo nako nafeel cge ra kog understand na cguro di kaayo nako mafeel kay lahi ra jud pud akong ginaexert na effort.