Idk if e lower ba nako akong pride kay ako ang sala or dapat ba ko mo bulag ug mo palayo and dawaton nalang ang tanan kay naulaw sad ko and dina nako kaya pa e atubang akoang dagway niya
If maka defense nami secure na gyud pod deay akoa ojthan kay ge storyahan man gyud ko maam april ganina given the options cebu or davao huhu mingawon kos mga bayut ug niya diri
Got to waste a good man but glad that I make myself proud for being honest and brave in telling what I truly felt! Thank you sa time and memories. It will be forever cherish.
Kahilas ba pinaka una sa tanan wami gapa apura wami gapa pugos2 nganu mag tagad man gyud nga dagko naman mo maka lakaw naman mog inyu mao na kay mag sge mag salig ug ting tapok na hilom uy kahilas ba nimo mura mandungo raba dayun hawjaaa pamalit mog unsa inyu makaya awy sge salig