Ramai wanita with big bewbies terpaksa guna sport bra untuk nampak kurang berdosahh.
Rupanya ada bra khas yang memang boleh hide and nampakkan lebih sopan…
BRIDE TO BE..... i dah jumpa seamless shaper tapi orang selalu panggil girdle pants tu kan!
I recommend korang pakai jenis seamless to not be visible under clothing and anti-chafing(tak melecet kalau pakai lama lama pun)
Nak bagi badan bentuk cantik & kemas, wajib pakai ya 🤧
I dah amalkan pakai body oil since umur 25. Right now 30+. Yang buat i start pakai sebab ad satu owner spa i pegi sebelum ni.
Umur dia da 65 but i impress gila tengok tangan dia sebab tak kedut sangat & kulit dia cantik, tak dry 🥹. I mintak petua so
Patutlah kulit Zahirah Macwilson cantik & glowing, skincare dia semua premium ye! 😆✨
I selalu curious dia pakai apa & finally, Zahirah spill must have skincare dia!
Here’s the list:
So hubby promised to pick me up from work at 4:30pm today so we can drive home together. As at 4:20pm I ringed his phone, he was stuck in traffic. So I waited in the lounge, then he called & said he would soon get to where I am. so I went outside to wait for him at the bus stop.
I jumpa ni dekat pinterest. Sambil pilih tudung raya sambil cek jugak warna sesuai tak dengan skin tone kita 😇
This year I beli tudung awal takut warna yang I nak takde. Dua brand ni je yang I selalu cari —
Buat student, suri rumah, atau sesiapa je yang tengah cari kerja atau nak buat duit tepi.
Aku bertahun jugak buat beberapa project dari Appen ni. Tahun 2018-2020 tak silap
Last aku dapat emel contract renew tahun lepas hahaha
Aktiviti fizikal beri banyak kesan pada body :
1. Rasa stress - pergi jogging
2. Moody - Take a nap
3. Rasa marah - weight training
4. Sedih - keluar , dpt kan cahaya matahari
5. Anxious - briskwalk
RT & follow saya untuk tips kurus setiap hari
aku rasa tak fair untuk hampa attack dia punya kakak and abang ipar atas kesalahan yang dia buat… depa tak terlibat kot, so kenapa nak smear their name sekali? Lain la kalau tetiba depa backup apa adik/ipar depa buat.
Interviewer "Awak ada apa-apa soalan nak tanya ke?"
Kalau korang jawab:
"Saya tak ada soalan"
"Apa sebenarnya tugas untuk jawatan ni?"
"Saya dapat kerja ke?"
Confirm akan meninggalkan impression yang buruk.
Berikut adalah contoh soalan yang lebih baik untuk ditanya.
Mohon sebarkan. Full plan untuk Ahad 1 Dec
Kita akan buat konsep Grab and Go untuk cepatkan lagi penghantaran bantuan banjir especially ke lokasi yang kritikal. Untuk makluman, pusat gerakan banjir kita dah berpindah ke dewan kahwin. Waze : Luxury Garden (jalan tanjung chat)
11 am : Siapa yang nak jadi management team boleh datang meeting untuk pembahagian tugas. Kita akan bina full time team yang akan manage pusat gerakan ni for the next few days
12 tgh: pintu akan dibuka untuk drop off barang bantuan. Volunteers diperlukan seramai yang boleh untuk pack barang. Volunteers boleh datang jam 12. Barang yang semalam semua dah licin kita agihkan
2pm : drivers 4x4 dah boleh datang. kita akan load barang ke dalam kereta, bagi alamat dan contact PIC yang memerlukan bantuan, dan drivers boleh terus bertolak.
6.30pm : Pintu untuk dropoff akan ditutup
Untuk jadual hari yang seteterusnya KA akan update setiap hari in case ada perubahan. Semua barang keperluan diperlukan. Cuma jangan bawa fresh food macam sayur, ikan, nasi goreng sebab risau basi. Terima kasih guys
Bagus betul akak ni tlg comparekan heattech Uniql0, Decathl0n dan brand paling function ni 🥹
Dahlah murah berganda ganda dr Uniql0 tapi lagi function. Boleh tahan suhu sampai 7 degree‼️
Dengan arwah mak, aku tak banyak penyesalan tentang “benda-benda yang tak dapat dilakukan”. I did my best and semoga Emak halalkan kekurangan2 yang aku xdpt buat.
Tapi aku menyesal sebab pernah tunjuk perasaan.
Ada satu time, aku terdengar mak aku berbual dgn kakak (phone call)