Mcm gampang sial tiktok ni... tengah2 malam scroll tiktok pastu fyp tunjuk orang lepas nikah duk buat sarung cincin sambil gurau ... kitanya single dari lahir ... bila tunjuk semua tu hati mula meronta nak kawin jgk anjirr๐ญ๐ญ
Jodoh itu rahsia Allah.๐
Kadangnya kita tak tahu, jodoh kita siapa, dan dia tengah buat apa sekarang. Tapi janganlah risau, inshaaAllah Allah akan hadirkan jodoh kita pada waktu yang terbaik, dan pada keadaan kita yang sedia.
Attack je aku ni ๐ฎโ๐จ๐ฎโ๐จ tapi at least aku ni buat kerja yang sepatutnya tapi kalo hang rasa aku buat sesuka hati terserah la .. aku boleh buat apa .. yang salah aku yang degil pon aku yabg xdengar ckp pon aku yang buat muka pon aku .. semua nya salah aku
Baru gue sadar, ternyata gue emang nggak punya temen yang bener-bener deket wkwkwk. Soalnya temen-temen gue juga punya temen lain yang jauh lebih deket sama mereka. Paham nggak sih? Jadi intinya gue emang sendirian aja. Gue cuma jadi pilihan cadangan buat semua orang kali ya ๐ฅฒ
Aku rasa masa2 aku untuk undur diri sebelom saatnya kerana aku rasa aku makin teruk dan blurnya pon agak teruknya .. aku rasa otak aku dh tepu .. mungkin aku kena mandi bunga atau mandi garam ๐ซ๐ซ๐ฉ๐ฉ
Kenapa ehh aku je kena marah padahal assistant tu ada dua orng kot tapi dia selalu attack aku ๐๐ kadang nak maki jgk tapi sedar diri tu kuli je atau mungkin sbb aku orng lama kot boleh la dia tegur aku kalo dia tegur orng baru nnti orng baru lari pulak
Kenapa eehh jodoh orang semua elok2 ...kadang aku tngok pon aku jeles la sikitt .. mcm mana ehh dengn jodoh aku ??๐ซข๐ซข teringin jugak nak tngok .. masalahnya lambat sangat nak muncul ๐ค๐ค
Kenapa la aku xboleh move on dengan sinetron tu even hura hara dekat rl diorng tu .. aku sayang gila dengan sinetron tapi kenapa jadi mcm ni ..jujur sumpah sakitt ๐๐ชป
Kau dengn boss sama je .. tapi bila aku dh buat semua salah .. kadang tu penat jgk la kalo jadi mcm ni tapi kalo diorng dh rasa betui aku boleh kata maaf je la sbb salah aku tapi entah la aku malas jgk nak hadap semua ni..aku tunggu masa je nak blah je..
Buat pon kena marah ... xbuat kena marah .. aku pon xthu apa yang diorng sebenarnya ... hari tu ckp masak la pastu bila dh masak ..kata kenapa masak ..aku pon xfhm la .. xpe la aku okay je apa yang diorng kata .. aku dh penat dengan semua tu.. tinggai nak bye2 ..sikit je lagi
Aku di tahap makan dalam je .. orng sekeliling aku ckp yang dia ni jenis perguna kan aku tapi aku diam je sbb entah la mungkin empati aku tinggi kot .. dan aku berasa tempat ni memang toxic
Aku kadang terasa jee dengan puan ni tapi aku bertahan .. aku nak teriak je tapi aku pulak jenis pendam ... aku kalo diam je la kalo jadi mcm ni... dlm seminggu ni ada je cari salah aku .. aku pulak jenis diam je xlawan dan xtegas
Itu sbb aku belom selesai inner child aku .. aku bukan open dekat parent aku .. semua perkara melibatkan aku .. aku buat keputusan sendiri ..aku xdak sokongan full family .. dan sebb tu aku lemah dan takot sendiri .. benda tu yang ganggu fikiran aku