@SnkrfiedMy a sense of belonging. a family that stays together and cook together. to be part of a community that can help each other be better than they already are😇❤️
He/she has a diploma/degree/master/berpendidikan tapi menganggur. Bukan salah ilmu dia, tapi rezeki Allah tak turunkan lagi. Jagalah mulut, nampak macam angkuh sangat bila ada attitude macam tu. Just be grateful what you have now, sebelum Allah tarik nikmat tu doakan baik2 🤲🏻
reform je la zoo negara tu. takkan nak asyik bergantung kat simpati je.
macam mana nak orang tolong or datang zoo kalau website buruk, tak kreatif, no contribution to conservation, animals are in concrete cages with one pond or swing set & ex-workers sendiri cakap ada corruption
@kkmm_gov @KKMPutrajaya macam ni ke sahsiah seorang doktor? Lokasi di hospital serdang. Cara dia uturn membahayakan orang lain dan melakukan provokasi yang melampau. Wajar ke seorang doktor doakan orang kena covid?
Luluh hati kami..doakan kami sekeluarga kuat ye🤲🏻..kes adek amir masih lagi dlam siasatan..kami sekeluarga tak dpat tngok lgi keadaan jenazah adek amir mcm mana..dan doakan jenazah adek amir die beri peluang untk kami bawak balik dikebumi di bukit sentosa..insyallah amin ya allah
Aku percaya kuasa twitter. Harap korang dapat Rt sampai ustaz ebit liew nampak bende ni. Dah lama dah akak ni tolong kucing2 and anjing2 jalanan. Banyak yg lumpuh, buta 😭😭😭 Rt la korang supaya akak ni dapat bantu kucing2 yg ada 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 @Ebitlew_
Covid has taught me three things:
1. Our economy collapses as soon as it stops selling useless stuff to over indebted people
2. It is perfectly possible to reduce pollution
3. The lowest paid people in the country are essential to its functioning
@abbarhyousouf Y'all should fix up.
Stop acting like a douchebag and then expect people to understand all the time. A lot of people have their own real life issues to deal with to. Just saying! 🚶