TIPS UNTUK LOSS WEIGHT ๐๐ป
Oct 2024 : 75 KG โน๏ธ
Feb 2025 : 55 KG ๐ซถ๐ป
Rupanya nak weightloss 20 kg dalam 5 months is so easy and here is few tips yang I nak share and all the things that I use to loss weightloss ๐ง๐ปโโ๏ธ
Read this tweet sampai habis for the tips and motivation๐๐ป
terjumpa kedai jual makeup high end ๐ฏ ori tapi harga dia lagi murahhh dari dekat store!!!
taknaklah gatekeep kan sebab kita girl support girls gituhhhh ๐
@zulazri03 Pro tips ;
Kalau siang guna waze
Kalau malam guna google map sebab dia ada satellite view kita boleh tahu keliling tu apa.
Save ni penting terutama pemandu waniter.
Apa benda saka yang korang makan ni.
Nachos ni sepatutnya tortilla chips, salsa, guacamole , sourcream je. Kalau nak tambah daging - ground beef cmtu.
Ni dengan coleslaw, garlic sauce, bbq sauce, daging beger hancur secopot. Pastu rm15 hangpa pun kelapaq beli benda mcm ni. Peniaga tepi jalan pakai sarung tangan hitam claim homemade itu homemade ini ni mmg aku anti ๐คฃ
Suara brader ni memang tak kuat dah ni jumpa isteri yang selama ni dia sayang sekali ikut jantan lain dalam kereta. Nasib baik follow belakang.
Walaupun tak percaya jiran bawa mulut kata bini c*rang