Question.. kalau pompuan jenis pussy tembam and pkai seluar sampai nampak, pelik tak? HAHAHAHAH mcm nak start embracing my tembam pussy sbb semua baju pompuan jual semua pendek2 la siawwww i plak tinggi ๐ญ
Ritu i main sukan ber court HAHAHH astu i partner up dgn this one guy.. dia tanya โwhat do i call you?โ and perkenal diri dia.. very soft spokenโฆ.. tapiiiiiiii i tgk dia punya seluar ada yg keras GAHAHHAH first i ingat dia letak bola dlm poket pastu i tgk betul2 EHHH? HAHAHAH
Kang kata bodoh marah.. patut boleh jadi politician laki tu.. banyak corner eh story.. elaboration pun ntah pape untuk tidak menjawab soalan.. yg i jumpa slalu technician tanak mengaku tech, yg engineer plak dok tipu cakp dorang technician.. ๐คฆ๐ปโโ๏ธ
Was on litmatch and called dgn this one guyโฆ tanya kerja apa, dijawabnya mechanical. I tanya la technician ke? X hina pun technician weh.. astu member kata โpenat2 boss i bagi pos elok kat i kata technician jeโ astu proceed to nag about what he do but never the actual position
Pastu bincang plak pasal company and gaji kat kl ni.. astu baru la member kata dia ada spm je.. nk jadi technician pun need diploma lah.. meaning u mmg dri bawah bawahh (no shade tho) tapi like asal nak brag brag? Astu argue pun menyimpang jauh x kena dgn topic asal perbincangan
I ni single sbb i cepat annoyed plus susah nk di manipulate.. once i sense bullshit, i dah malas layan.. i bukan jenis rajin nk argue kalau benda tu x fruitful.. konon ngusik, padahal ko tin kosong