tak sampai hati nk tgk sing pakai mask macam tu , agak² laa kena kerja jugak kalau sakit....tahu laa nak cari duit tapi takkan tak boleh nak bagi cuti kot ... buduh punya jacso 🥴
Xodiac bener-bener bekerja keras selama 1 tahun 6 bulan ini, lihat betapa selama ini dance xodiac sedetail dan sesinkron itu. Setiap lihat perjuangan mereka bawaannya sedih, se worth it itu untuk sukses. Sobly tetap dukung xodiac ya, bawa ke puncak kejayaan🫂
#XODIAC#소디엑
楠艺XODIAC 2nd MINI ALBUM SOME DAY ZAYYAN 影通特别活动来啦[打call]
🥰进行时间:向中签者单独通知
❣️参与时间 : 2024年12月19日12:00 ~ 2024年12月21日 23:59(中国时间)**结算完成基准
❣️中签者公布日程 : 2024年12月23日 14:00(中国时间) 通过邮件通知中签者
🏆2024 올해 최고의 아이돌 그룹 투표
📢XODIAC(소디엑)도 기대중인 '올해 최고의 아이돌 그룹 투표' 에 많은 참여 부탁드립니다.
Participate in the vote that 'XODIAC' is looking forward to right now! #XODIAC#소디엑
🎖️주관 : 스포츠투데이
https://t.co/SjZRCNSu5B
@Trunnd Maybe some of xbliss use translate and they misunderstanding that tweet , She talk about comment in live not about Z or R ... commented that there was spam and some asked about religion , she said please respect the person who did the live
@ArnelaTuli43530@gyuminieee @KurniaSari79290 Kamu bilang kawan aku nulis status sejak dulu ttg z itu bukan hate tweet yang dulu itu tentang +chat ... mungkin kamu baca nada marah atau apa sampai tersinggung , dan tak bisa terima tweet itu .. di tweet itu cuma bilang kalau nak Z update X bgitahu laa dia di pluschat ,itu saja
@ArnelaTuli43530@gyuminieee @KurniaSari79290 Aku udah malas mahu war begini .. tapi aku faham ayat tweetnyaa dengan jelas , Dan kawan aku bukan hetters ... Mungkin kamu kurang jelas erti tweetnyaa sampai salah faham , lain kali kamu tanya teman mu yg faham bahasa malay agar gk salah faham lagi ...
@ArnelaTuli43530@gyuminieee @KurniaSari79290 Dia up tweet " tiba² pergi cakap pasal orang lain , hormat laa sikit orang tu tengah buat live " .... maksud dia komen itu dipenuhi dengan Z , dan hormat laa sikit R itu kan itu livenyaa R ... Dan lama kelamaan ada yang tanya hal agama habis itu spam komen yang sama ...