@Aahmad67Noor Noor Ji, we sincerely apologize for the inconvenience caused. As previously informed, Wiom services are unavailable at your location, and the full plan amount has already been refunded to your original payment account. The recharge was made after 7 months, when the service (1/2)
@ShivnathYa54665 Humein afsos hai ki aapka experience achha nahi raha. Kripya apna registered mobile number aur apne experience ki details humein [email protected] par email karein, taaki hum issue check karke aapki madad kar saken.
@Wiom_Official Not get any service but wiom is asking for recharge so poor services by the wiom still I have not get any service my internet still not working even wiom should refund my amount and look his engineer asking 300 amount to start yours Internet but wiom is keep looking my complaint
@Aahmad67Noor Noor Ji, we sincerely apologize for the inconvenience caused. As you recharged after a long gap, the wire had already been removed from your location, and we’re currently unable to reinstall it. We have processed your plan refund, which will be credited to the same account (1/2)
@Aahmad67Noor We sincerely apologize for the delay and inconvenience caused. We understand your concern. Our team is checking the wire-related issue on priority and making every effort to restore your internet service. Kindly allow us time until today EOD for resolution.
@Aahmad67Noor Hi Sir,
We sincerely apologize for the inconvenience caused. We tried reaching you over the call, but unfortunately, we could not connect with you.
We are checking your concern regarding the additional ₹300 charge with the concerned team and will make every effort to (1/2)
@varjbhusha81479 We sincerely apologize for the inconvenience caused. Please share your registered mobile number and Device ID with us via DM so that we can check the details and assist you with the resolution at the earliest.
@ravitiwari11719 If the installation didn’t happen and your refund is still pending, please email us your registered number at [email protected]. We’ll check the refund status for you.
@AgamPandey19 Agam Ji, we sincerely apologize for the inconvenience caused. We have checked your connection, and it is currently working properly with the expected speed. Our team is monitoring your connection to ensure the issue does not recur. If you face any further issue, please (1/2)
@salmanh08073172 As discussed over the call, your installation could not be completed earlier due to technician unavailability. A technician is now available, so if you make a new booking, your installation can be completed.
@hrd_nigs Nigam Ji, we sincerely apologize for the delay and inconvenience caused. As discussed with you over the call, your concern has been resolved, and the required update has also been shared with you over email. Thank you for your patience and understanding.
@dk6200852240756 If the installation didn’t happen and your refund is still pending, please email us your registered number at [email protected]. We’ll check the refund status for you.
@hrd_nigs Nigam Ji, we sincerely apologize for the inconvenience caused. We are checking your booking and refund concern on priority. Our team will investigate the matter and share an update with you as soon as possible. Thank you for your patience.
Dheeraj Ji, as discussed over call, we’d like to inform you that your refund was processed on 12th Nov. Kindly find the ARN: 531605310531. You may check the status with your bank. If you need further help, you can mail [email protected]. https://t.co/K0W4uvIo0U
@jeevanbisht989 We apologize for the inconvenience. Kindly share your registered mobile number with us at [email protected] so that we can check the details and assist you further.
@aawarasoch Aakash Ji, as discussed with you over the call, we have already shared the update with you via email. Your concern has been addressed. Currently, connection installation is not possible at your location. You can cancel the booking through the Wiom App.