@meinmokhtar semoga anon bercerai berai sbb takde anak. kalau ada anak pun lahir cacat dan menyusahkan anon sampai akhir hayat. aku doa ni di bulan zulhijjah. aminnnnnn
@iqbalsamah@zainihussain454 lepas ni jangan meroyan kalau ada family ko mampos accident sbb ko tak angkat no. stranger yg nak inform family ko tengah nazak.
@Ashit_99 @grandiloquus HAHAHHAHA kau grad mana tu penting dik. nak keje doctor kat singapore pun UM dan UKM je boleh. certain company memang tengok ko grad mana nak tengok quality ko mcm mana. company yg tak tengok uni tu sbb terpaksa je.
HAHAHHAHA kau grad mana tu penting dik. nak keje doctor kat singapore pun UM dan UKM je boleh. certain company memang tengok ko grad mana nak tengok quality ko mcm mana. company yg tak tengok uni tu sbb terpaksa je.
@SBS9531 ini lah kesannya bila beriman dengan al-quran separuh2. hanya beriman dgn ayat al-quran yg dia rasa best.
Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: "Kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?
(Al-'Ankabuut 29:2)
@mystickeri@_AmranFans so knp kalau dia seorang indon? semua orng tau dia indo although nama dia ada nichol. u think this world revolve around malay je ke sampai orang indonesia pun kena pakai nama malay? it is normal in indonesia, sabah, sarawak guna nama international. stupid.
@ijakRashid@_AmranFans LOL. mesti kau kata muka dia pedalaman sebab muka dia takde iras typical malays. Ko ingat Indonesia ni mcm malaysia ke ada satu bangsa dominant je. Lol
ni mesti perempuan. bodoh. even kalau housemate ko lari tiba2 pun korang yg kena pandai2 bayar. ni kan lagi housemate ko meninggal. tiber family yg kena bayar
Ni satu lagi soalan. Kata sewa rumah 1200. Sebelum ni duduk 4 orang bayar sorang 300. Sekarang tinggal 3 orang, bayar laa sorang 400. Apa kebenda sampai famili nak kena tanggung plak.
Haih... Aku letihlah... Dah lah nak masuk kerja ada company required buat full medical check up. Ni nak masuk uni pun kau nak buat juga.
Kami yang PLHIV ni dah penat tahu. Kalau disclose salah, tak disclose salah.
Disclose takut kena discrimination, tak disclose kata kita tipu.